GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Από το Σάββατο, για το δημοψήφισμα...

.. ...η νέα τριήμερη συζήτηση στη Βουλή. Την άλλη Τρίτη η τελική ψήφιση του ασφαλιστικού. . Στους διαδρόμους της Βουλής , λεγόταν από βουλε...

..
...η νέα τριήμερη συζήτηση στη Βουλή. Την άλλη Τρίτη η τελική ψήφιση του ασφαλιστικού.
.
Στους διαδρόμους της Βουλής, λεγόταν από βουλευτές ότι στις σκέψεις της κυβέρνησης είναι με το που θα τελειώσει -την Παρασκευή- η συζήτηση για την πρόταση μομφής, να προτείνει να αρχίσει από την επομένη κιόλας- το Σάββατο- η άλλη συζήτηση για την πρόταση διενέργειας δημοψηφίσματος για το ασφαλιστικό. Θα είναι κι αυτή τριήμερη.
Σε μια τέτοια περίπτωση, θα ολοκληρωθεί τα μεσάνυχτα της ερχόμενης Δευτέρας. Και λογικά θα απορριφθεί.
Αυτό σημαίνει ότι η ψήφιση του νομοσχεδίου για το ασφαλιστικό, στο σύνολό του, θα γίνει την ερχόμενη Τρίτη. Αν δεν προκύψει, μέχρι τότε, τίποτε άλλο.
Έπεσε ...τρέξιμο για τους βουλευτές!
--------------------------------------------------------

43 σχόλια

  1. OΥΤΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ...

    ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΝόΜΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σκατα!
    Βλεπω τωρα στην ΕΤ1 αυτο το πρωην γελαδαρη με τα σπυρια,που οταν πρωτομπηκε στη βουλη ,η μουρη του ηταν για φτυσιμο,...το καστανιδη.

    Φτου γαμωτο.

    Ρε παιδια τον θυμαστε καμποσα χρονια πριν?
    Δεν ηταν μονο οτι ειναι σκατομουτσουνος,ητανε οτι επειδη φυλαγε γελαδια δεν πλυνοτανε,και η μουρη του ητανε γεματη σπυρια..
    Πω πω πολυ απωθητικη φατσα...

    Και τωρα εγινε ...ΜΕΓΑΛΟΣ!

    Σταματαει! και καπου καπου!,ετσι διαβασε σε καποιο βιβλιο,οτι πρεπει να το παιζεις σπουδαιος,...

    Μα καλα ,ρωταω τωρα ειλικρινα ,αυτα τα διανοητικα καθυστερημενα σκυλοπασοκια που "εμβριθουν" εδω ,μα καλα ρε τομαρια ,αυτο το σπυριαρης γελαδοβοσκος...σας αντιπροσωπευει??

    Θα τον (ξανα) θελατε υπουργο μεταφορων??

    Δεν το πιστευω.
    Ξερω βεβαιως οτι το ΙQ σας ειναι κοντα στο μηδεν,αλλα ΕΣΤΩ και με μηδεν ΙQ,θα θελατε αυτο το απωθητικο θηλαστικο να (ξανα)γινει υπουργος και να σας κυβερναει??

    ΕΓΩ ΟΧΙ.
    Ευχαριστω ,δεν θα παρω.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η πρόταση μομφής γίνεται καθαρά για Εσωπασοκικούς λόγους!!!

    Δεν πάει πιο πάτο το ΠΑΣΟΚ...
    Τί καμώματα είναι αυτά του Γιωργάκη? Ή να διώξει το Βενιζέλο ή να του δώσει την αρχηγία. Τα άλλα είναι παιχνίδι με τους θεσμούς.

    Το ίδιο παιχνίδι με τους θεσμούς κάνει και η Ν.Δ.
    Τα άλλα κόμματα είναι ανάξια λόγου.

    Οπότε:

    ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΜΙΑΣ ΙΣΧΥΡΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ!!!

    ΆΜΕΣΑ ΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ!!!

    ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΕΞΟΡΙΑ ΣΤΟΥΣ 300 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ, ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ, ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΔΕΚΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ!!!

    ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΝόΜΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΟΠΕΙ Ο ΒΗΧΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΗΜΕΤΕΡΟΥΣ!!!

    ΙΑΤΡΟΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ, ΝΑ ΚΡΕΜΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΓΧΟΝΗ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΘΑ ΚΡΕΜΕΤΑΙ ΜΙΑ ΤΑΜΠΕΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ "Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΣΑΣ ΚΡΕΜΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΚΕ" ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΡΑ ΑΠΟΤΡΕΠΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ!!!

    Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΣΚΟΠΕΥΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΗΤΑΡΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΜΕ ΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥΣ!!!

    ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΗΡΘΑΝ!
    ΟΙ ΝΟΜΙΜΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΘΑ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΛΗΡΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ, ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΠΟΥ ΔΙΑΒΙΩΝΟΥΝ ΕΔΩ, ΠΟΙΑ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΠΕΡΑ ΚΤΛ. ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΗΣΥΧΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!

    ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ή ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΤΟΥς ΕΛΛΗΝΟΠΑΙΔΕΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΥΠΕΡ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΟΜΜΑΤΟΣ Η ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΘΑ ΧΑΝΕΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΤΗΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΕΔΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΒΕΤΑΙ Ο ΜΙΣΘΟΣ. ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΛΑΓΝΟΙ, ΕΒΡΑΙΟΛΑΓΝΟΙ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΛΑΓΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΘΕΛΟΥΝ ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΜΑΓΚΙΕΣ ΤΟΥΣ!!!

    ΚΤΛ.

    ΚΤΛ.

    ΚΤΛ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΚΕ: Κούρσα ψευδεπίγραφης αντιπολίτευσης ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ

    «Την ώρα που η πολιτική της ΝΔ χρειάζεται τσάκισμα στους χώρους δουλειάς, στις γειτονιές, στους δρόμους, παντού, την ώρα που η ΝΔ δίνει γη και ύδωρ στα σχέδια των ιμπεριαλιστών στην περιοχή, το ΠΑΣΟΚ και ο ΣΥΝ αναπτύσσουν μία κούρσα ανταγωνισμού μεταξύ τους για το ποιος θα κλέψει τις εντυπώσεις μιας ψευδεπίγραφης αντιπολίτευσης, μέσα στη Βουλή κι έξω από τη Βουλή».

    Αυτό αναφέρει σε δήλωσή της η γενική γραμματέας του ΚΚΕ σχολιάζοντας την πρόταση δυσπιστίας που κατέθεσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ [Βλέπε άρθρο] .

    Τονίζοντας πως «ΠΑΣΟΚ και ΣΥΝ δεν είναι σε θέση να αντιπαρατεθούν στην πολιτική της ΝΔ, διότι δεν έχουν διαφορετική πολιτική» η κ. Αλέκα Παπαρήγα προσθέτει πως το ΚΚΕ θα ρίξει το βάρος «στην ανασύνταξη και αναγέννηση του κινήματος, ούτως ώστε να μην ενσωματωθεί σε μια επικίνδυνη, αποπροσανατολιστική και ανούσια αντιπαράθεση ανάμεσα στη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ απ’ την μία μεριά, ανάμεσα στο ΠΑΣΟΚ και στον ΣΥΝ, ανάμεσα στους δύο και τη ΝΔ».

    ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

    Τις περισσότερες αλήθειες τι λέει η Αλέκα, ασχέτως αν η πολιτική του κόμματος είναι ανεφάρμοστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε άσχετοι διαχειριστές του Πρέςς Τζιάρ.
    Ούτε τα στοιχειώδη δεν ξέρετε;
    Πάτε ρα να ασχοληθείτε με τίποτε άλλο. Αφήστε την πολιτική και την δημοσιογραφία και πάτε σε κανένα καφενείο να λέτε μαλακίες.
    Αει σιχτίρ πιά άσχετοι.


    Βρε βλάκες, όλος ο κόσμος ξέρει ότι για να κατατεθεί η πρόταση για δημοψήφισμα , πρέπει πρώτα να έχει ψηφισθεί ο νόμος για το Ασφαλιστικό.
    Τι μαλακίες σενάρια γράφετε πάλι, γαμώτι μου;

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε! οχι ρε κουβελη!!!
    Ε! ΟΧΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΚΙ ΕΤΣΙ!

    ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ θυμασαι εσυ??
    Αυτο του 1975??

    ΕΓΩ θυμαμαι 3 (τρια)!!!!!

    Εχω διαβασει και την Ιστορια και γνωριζω και αλλα τινα...

    Δεν μιλαω για "Κονδυλης" αλλα για το δημοψηφισμα του Σεπτεμβριου 1945.

    Εσυ ρε HOMO SAPIENS δεν τα γνωριζεις??

    Χασου ρε πουστη ...

    Χασου ρε ,μην χασω την υπομονη μου και σου σουρω τα μπινελικια της ζωης σου...


    Ουστ ρε....

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σαν να μου φαινεται οτι ο Βοριδης τα λεει σωστα!

    Ασχετα αν διαφωνω με το ΛΑος σε παρα πολλα ζητηματα ,του βγαζω το καπελλο μου..

    Ο τυπας ειναι ωραιος.

    Καλα τωρα.
    Δεν θελετε δημοψηφισμα "οπου συμφωνει ο .."λαος" αλλα και οπου δεν .."συμφωνει"!!

    Ε! μην υπερβαλλεις μαλακα.
    Πατριδοκαπηλια εμπορευεστε ...

    Πουλατε "πατριωτισμο" ..
    Και αφου πουλαει εχετε ανοιξει ενα σωρο "ψιλικατζιδικα" για να πουλησετε την πραμματεια σας ,αυτο που εχετε να πουλησετε (και εχετε στηριξει στο ..εμποριο σας,και την επιβιωση σας πολιτικα).

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αλήτη τζων γαμιεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπραβο Μανωλης.

    Αν καποιος βγηκε σημερα στην συνταξη παιρνει μια Α συνταξη,αν εβγαινε ενα χρονο μετα θα επαιρνε το 79% ,αν μετα δυο χρονια 78% κ.ο.κ....

    Πες τα ρε μεγαλε.

    Αυτοι που βγαινουν με το νομο ρεππα εχουν αδικηθει,αυτοι με το νομο Γιαννιτση και αυτοι εχουν αδικηθει...
    και αυτοι που θα βγουν μετα με το νομο πετραλια η ξερω γω τι παλι αδικημενοι θαναι...

    Αει στο διαολο.
    Τουλαχιστον πες τα στα ισια.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το καστανιδη όχι

    αλλά το Benny θα τον βάζαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωχ! σορρυ..

    Μου ειναι αδυνατον ,ΜΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΒΛΕΠΩ και να ακουω αυτη την υστερικη ασχημη Αποστολακη να μιλαει..

    Μου προκαλει αλλεργια.

    Σορρυ men.

    Δεν καταλαβαινω "ειρησθω εν παροδω" ,αυτη η σκυλλα ψηφιζεται απο ..ανθρωπους??

    Δηλαδη αυτα τα υποκειμενα που την ψηφιζουν και την στελνουν στην βουλη ,εχουν την ιδιοτητα του "ανθρωπου"???

    Εννοω ανθρωπου?

    Ανθρωποειδη εχουμε πολλα ειδη.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πράγματι αφου ψηφίζεται ο Μανώλης και ο Γκιουλέκας

    που σημαίνει ότι ψηφίζουν μόνο καθυστερημένοι πως ψηφίζεται η Μιλένα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ουτε αυτο το κητος το βερελη,μου κανει αισθηση να βλεπω και να ακουω..

    Καλα δεν λεω τωρα .."εκουψε τα γλυκα που τ αρεσουν" "τρωου πουλα γλυκα ιγω" ειπε μια φορα και εφτιαξε καπως ,μπορει να τον περασανε και απο κανενα τορνο,αλλα ...ουστ ρε ουστ ρε κητος ουστ να μην σε βλεπω...

    Τωρα αυτος εδω που μιλαει ειναι Ν.Δ ..

    Τους πουστηδες θα κατσω σημερα και θα τους αξιολογησω γαμωτο μου.

    Αντικειμενικα.
    Και τζαμπα ρε πουστηδες

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωχ! ετουτος εδω ο πασοκοσκυλαιας που μιλαει τωρα ειναι για τα μπαζα.

    Ουστ ρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο χωριάτης έχει δίκιο:
    "Βρε βλάκες, όλος ο κόσμος ξέρει ότι για να κατατεθεί η πρόταση για δημοψήφισμα , πρέπει πρώτα να έχει ψηφισθεί ο νόμος για το Ασφαλιστικό.
    Τι μαλακίες σενάρια γράφετε πάλι, γαμώτι μου;"
    Ο τζων δεν ξέρω τι ζόρι τραβάει. Δεν κοιτάει καλύτερα τον Βαρβιτσιώτη, τον Έβερτ(που τον θυμήθηκα), το Ζορονομάρχη, το Μητσοτάκη και τη Ντόρα, την Παπακώστα, το Μαγγίνα, τον Παυλόπουλο, Ρουσόπουλο, Ζαχόπουλο, και τόοοοοσους άλλους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιατί αυτός της Πέλλας από τη ΝΔ?

    Καλά έχει γίνει τσίρκο η βουλή και δεν το ξέρουμε?
    Αν είναι έτσι βάλτε μέσα και τον Πανίκα με το άλογο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εκλεκτοί και αγαπητοί μου φίλοι

    Μήνυμα αισιοδοξίας ,αγώνα και νίκης.

    Οργανωθείτε , Αγωνιστείτε, Ξεσηκωθείτε, έλεγε στο συνέδριο ο Πρόεδρος μας.

    Η περίοδος της εσωστρέφειας και του εσωτερικού πολέμου έληξε.

    Το ΠΑΣΟΚ στο δρόμο του αγώνα για την προάσπιση των λαϊκών συμφερόντων ,στον συνεχή πόλεμο με τη διαφθορά, στον διαρκή αγώνα για τη νέα αλλαγή για τη δημοκρατία και τον σοσιαλισμό.
    Ο δρόμος είναι μακρύς , έχεις απέναντι σου και να πολεμήσεις το καθεστώς της αρπαχτης ,της απάτης και της παραπληροφόρησης που έχει εγκαθιδρυθεί και βασιλεύει στη χώρα τώρα και τέσσερα χρόνια.
    Όμως έγινε η αρχή, το ξήλωμα θα συνεχιστεί αταλάντευτα και σταθερά .
    Όλος ο λαός το σιγοψιθυρίζει πια.

    Οι μήνες των είναι μετρημένες.

    Ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει Δεξιά

    Πάντα με εκτίμηση

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. kapsampelh ena ena ta ar8ra giati de prolabeno na diabazo ..ante mi se apoliso apo ti propaganda iper toy siriza...o lazopoulos ta paei kalitera , esy kaneis mpam kai xaneis to paixnidi ...aaaa de paizo den eisai kalos sti propaganda kai 8a apelitheis klotsidon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. O τζων τ'άχει ψιλοπαίξει αφήστε τον

    Είναι έτοιμος να φωνάξει αυτούς με τα άσπρα μπλουζάκια όπως κάθε φορά που τον πιάνει κρίση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΧΕΙ ΟΡΓΙΑΣΕΙ Ο ΚΑΨΑΜΠΕΛΗΣ

    ΠΑΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΓΙΑ ΜΟΜΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΡΕΖΙΛΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και τουτος εδω που μιλαει τωρα ειναι της Ν.Δ ,και αυτος για τα μπαζα.


    Ρε κοφτε τους..

    Ουστ επιτελους.

    5 λεφτα κυρια προεδρε?
    Ρωταει ο μαλακας.
    Ναι ρε μαλακα και σε βαρεθηκαμε.
    Ουστ επιτελους.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. milena mou toys exo kanei skoni olous , ti mpanana kai sto kloubi toys ..o erwtas mou gia sena me anebazei poli ...na po kai kati gia to sintrofo periandro: leyteria sto periandro androutsopoulo oleee

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ωχ! πασοκοσκυλαιας επι σκηνης.

    Παω για χεσιμο..

    Βαρεθηκα.

    Να κανω μια προταση?
    Να γινουν εκλογες και συναμα δημοψηφισμα.

    Το πρωτο κομμα να γινει κυβερνηση και το δημοψηφισμα να αφορα την επαναφορα της ποινης, της εκτελεσης δια απαγχονισμου.
    Αμα το θελει ο λαος ,γιατι να μην γινει ?

    Ο λαος δεν ειναι .."κυριαρχος"??

    Αμα αποφασισει ο λαος τι το .."δημοκρατικωτερο"??

    ΟΧΙ ρωταω απλα.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. τι είναι αυτά που γράφετε????
    δημοψήφισμα γίνεται επί ψηφισμένου νομοσχεδίου.... άρα πρώτα θα ψηφιστεί και μετά θα υποβληθεί πρόταση δημοψηφίσματος. ο Καραμανλής την επόμενη εβδομάδα θα είναι Βουκουρέστι, οπότε μάλλον από εβδομάδα (άλλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 5.39 babis Η περίοδος της εσωστρέφειας και του εσωτερικού πολέμου έληξε.

    babis, δε ξέρω αν είσαι πούστης όπως λένε, πάντως είσαι μεγάλος ΧΩΡΑΤΑΤΖΗΣ. Βρε θηρίο που τα κατεβάζεις αυτά τα ΤΡΟΜΕΡΑ ΑΣΤΕΙΑ που γράφεις εδωμέσα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. χα χα τώρα είδα το Μισέλ που απάντησε πρωτος στην πρόταση μομφης

    "Σας ευχαριστούμε γιατί μας δίνετε την ευκαιρία να προβάλλουμε το τεράστιο έργο μας..."

    Οι τύποι εχουν παραισθήσεις.
    Νομίζουν ότι κυβερνάνε στο Χρυσό Αιώνα του Περικλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μισητοί και κάκιστοι μου εχθροί,


    Σημαντικά νέα και διαπιστώσεις πάντα.

    Το «ενωμένο» πασοκ (το ΝΕΟ πάζλ της Mattel, με την ευγενική χορηγία του γιωργάκη) είναι πάντα κοντά μας.


    Η ανοικοδόμηση του «νέου, νέου» (δικού του) πασοκ συνεχίζεται και ο γιωργάκης μεγαλουργεί.


    Η παράσταση «Ο καραγκιόζης συνθέτης τάσεων» συνεχίζεται σε όλη την επικράτεια και χαρίζει άφθονο γέλιο, εντός και εκτός πασοκ. Το μέτωπο των γιωργακικών κατέβασε ΑΚΟΜΗ μία ευφυή ιδέα. Σε μία προσπάθεια να τιθασεύσει την εσωκομματική αντιπολίτευση και να δομήσει ηγετικό προφίλ, ο γιωργάκης-Στάλιν υφαρπάζει την πρόταση μομφής του ΣΥΡΙΖΑ και την παρουσιάζει για δική του.


    Ο ψήστης μπιφτεκιών Ραγκούσης, μαριονέτα του γιωργάκη, άχρωμος, άοσμος, οσφυοκάμπτης ολκής και πειθήνιο όργανο του αφεντικού του, έσπευσε να υπερψηφίσει την πρόταση. Γιωργακικότερος του γιωργάκη. Μένει να δούμε τι θα κάνει ο πατατοκέφαλος με το που ο γιωργάκης-Στάλιν χάσει πάλι.




    Χωρίς καμμία εκτίμηση,
    sibab

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. sibab

    ο πατατοκέφαλος είναι ο Βέννυ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  29. ...και μέχρι τώρα, καλά ήταν.

    Ρουσσόπουλος.
    Mε δύο σίγμα, απλό.

    Τώρα όμως που έρχονται οι δύσκολες μέρες για τους προπαγανδιστές, τώρα που θα πέσουν οι πίπες, θα πρέπει να εναρμονιστεί με το κλίμα.
    Να αλλάξει συμπεριφορά, έστω να αλλάξει το όνομά του...

    Εδώ όμως είναι που αρχίζουν τα δύσκολα! Εντάξει το "ρόφημα", αλλά...

    Αραγε με πόσα φί γράφεται το "Ρουφφόπουλος" και με πόσα "ο τ-Ζώον το Ρουφοπουλάκι";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ο πατατοκέφαλος είναι ο ψήστης μπιφτεκιών

    sibab

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. τελικα με ποσα φι γραφεται το Ρουφφοπουλος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ρώτα τον "τζων".

    Εμεις που να ξέρουμε;

    Αυτός ρουφάει τα πουλιά, αυτός θα ξέρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σύμφωνα με δημοσκόπηση της Ρublic Ιssue η οποία δημοσιεύτηκε προχθές στην «Καθημερινή», το 61% των ερωτηθέντων (μεταξύ των οποίων και το 45% των ψηφοφόρων του ΠαΣοΚ...) πιστεύουν ότι το ΠαΣοΚ χρειάζεται να αλλάξει αρχηγό. Τέσσερις μήνες μετά την εκλογή αρχηγού!

    Το σημειώνω όχι επειδή ο πρόεδρος του ΠαΣοΚ οφείλει να ακολουθήσει τη γνώμη των ψηφοφόρων (άλλωστε ούτε η κυβέρνηση το κάνει στο Ασφαλιστικό...) αλλά επειδή αυτός ο αριθμός καταγράφει με σαφήνεια το πρόβλημα που αντιμετωπίζει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης και ο αρχηγός του.

    Πολλές ελπίδες είχαν επενδυθεί στο συνέδριο. Οπως προκύπτει τώρα, ούτε αυτό απεδείχθη ικανό να αλλάξει τα πράγματα. Απολύτως φυσιολογικό: Για ποιον λόγο άραγε μια κομματική διαδικασία θα μπορούσε να επηρεάσει καθοριστικά τις πολιτικές εξελίξεις; Και ποιος διανοείται ότι η δυναμική της πολιτικής κυοφορείται σε γραφεία και αίθουσες συνεδρίων; Αν ήταν έτσι, θα μας κυβερνούσαν οι ανεπάγγελτοι στελεχοπατέρες!

    Αλλά η πραγματικότητα δυστυχώς είναι αμείλικτη. Το ΠαΣοΚ έχει πρόβλημα σχεδίου, ηγεσίας και πολιτικού προσωπικού. Και αυτό το καταγράφουν όλες οι δημοσκοπήσεις, το λέει και η στοιχειώδης παρατηρητικότητα: τίποτα από τα χρειώδη δεν είναι σαφές.

    * Είναι κόμμα εξουσίας ή κίνημα διαμαρτυρίας; Αν είναι το πρώτο, γιατί το κρύβουν; Αν είναι το δεύτερο, γιατί να προτιμηθούν από τον Συνασπισμό, ο οποίος και μεγαλύτερη ευρηματικότητα στη φασαρία διαθέτει και καλύτερες επιδόσεις στην παρλαπίπα επιδεικνύει;

    * Είναι κόμμα με αρχηγό ή κόμμα του αρχηγού; Αν είναι το πρώτο, γιατί θέλουν να μοιάζουν με το δεύτερο; Αν είναι το δεύτερο, νομίζουν ότι τους συμφέρει;

    * Είναι κόμμα υπεύθυνων πολιτικών στελεχών ή παράταξη διαγκωνιζόμενων πρωτομουράτων; Αν είναι το πρώτο, γιατί δεν το δείχνουν; Αν είναι το δεύτερο, πόσοι νομίζουν ότι ενδιαφέρονται στην Ελλάδα για τις επιδόσεις του Παπουτσή ή τις ανησυχίες της Διαμαντοπούλου;

    Δυστυχώς όμως η σαφήνεια είναι απαραίτητη προϋπόθεση της πολιτικής. Και γι΄ αυτό η αλήθεια είναι μία και είναι σκληρή. Το ΠαΣοΚ που ζούμε από το 2004 έχει τελειώσει με αλλεπάλληλες εκλογικές ετυμηγορίες του ελληνικού λαού. Και σε αυτό δεν τους έφταιξε κανείς παρά μόνο ο εαυτός τους.

    Αν διατηρεί ακόμη μια τύχη, χρειάζεται ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο και κάποια εντελώς διαφορετικά πρόσωπα. Πώς; Ας το αναζητήσουν... Αλλά είναι πολύ δύσκολο η διαρκής ανακύκλωση της μιζέριας, της ανασφάλειας και της τσαπατσουλιάς να υποκαταστήσει την πολιτική. Και είναι σχεδόν αδύνατον να προσελκύσει τους ψηφοφόρους!

    for the copypaste
    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δεν υπάρχει τίποτε πιό χυδαίο, ΄στην πολιτική από τον Γκαιμπελισμό.

    Ετσι νόμιζα, μέχρι τώρα και πιστεύω ότι αυτό πιστεύατε και σείς.

    Τί είναι ο Γκαιμπελισμός το ξέρουμε όλοι.

    Είναι το πες πές πές ένα ψέμα, όλο και κάτι θα μείνει.

    Θα μπορούσε να πεί κανείς ότι ο Γκαιμπελισμός ήταν η μέθοδος που άνθισε και έφτιαξε την διαπλοκή των ΜΜΕ με την εξουσία την εποχή της Τηλεόρασης.
    Ο Τράγκας , ο Χ'Νικολάου, ο Πρετεντέρης, είναι οι σημαντικώτερες φιγούρες αυτής της εποχής.

    Ομως, όλα αυτά ίσχυαν μέχρι τώρα.
    Στο μέλλον, η μισητότερη κατηγορία ανθρώπων, θα είναι οι "προβοκάτορες του πληκτρολογίου". Οι άνθρωποι που θα υποδύονται τον φίλο ή τον οπαδό ενός κόμματος, για να παίξουν στην συνέχεια τον ρόλο της 5ης φάλαγγας.

    Τέτοιες περιπτώσεις, όπως βλέπουμε κάθε μέρα, είναι η διαχείριση του Πρεςς Τζιάρ και διάφοροι χρήστες που σταθερά παίζουν τον ρόλο του ενδιαφερόμενου για τα τεκταινόμενα σε ένα κόμμα, με διάφορες προφάσεις, έτσι ώστε να του καταφέρνουν κτυπήματα, δήθεν από ενδιαφέρον και από μέσα.

    Πρίν το Ιντερνετ αυτόν τον ρόλο τον έπαιξε-ανεπιτυχώς- ο εσμός των Αυριανιστών, με ναυαρχίδα του την Αυριανή του Κουρή, αλλά και τα άλλα λαθρόβια έντυπα και κανάλια του.

    Στην συνέχεια προστέθηκαν σ'αυτή την χυδαία μάζα ανθρώπων, οι άνθρωποι της εθνικιστικής αριστεράς και τελευταία οι "υποτίθεται φίλοι του Βενιζέλου".

    Οπως διάφοροι ανώνυμοι, αλλά και χρησιμοποιούντες σταθερά νικ νέιμ όπως ο Pasok Poisonous, ακόμη και μια μέρα που ο Βενιζέλος έδοσε την μάχη του ΠΑΣΟΚ, σε ένα κορυφαίο ζήτημα όπως η πρόταση μομφής.

    Αλλη μια κατηγορία αυτής της νέας αλήτικης συμπεριφοράς , είναι επίδοξοι φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ, που είτε δεν απομονώνουν τέτοιες λογικές, είτε δια του αρχηγού του, του Αλαβάνου και του Τσίπρα την σιγοντάρουν, για χάρη μικροκομματικών ωφελών.

    Σας λυπάμαι, είστε χειρότεροι από τους φασίστες, είστε αλήτες.


    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ερεθίζεται ο μαλάκας όταν κοιτά το ΤΟΠ
    και βλέπει μες τα εκατό και το δικό του blog
    κι αρχίζει τα τηλέφωνα σ’ όλους τους συγγενείς
    Θειά Σούλα open the pc τον ανηψό να δείς

    Στέλνει και τηλεγράφημα στο μπάρμπα στο Ντιτρόι
    Uncle Mitsouras leave now the plates be proud for the soi
    τρέχει στα “φιλαράκια” του φωνάζει ΧΙΠ και ΟΥΡΑ !
    κι εκείνοι τον αρχίζουνε σε απανωτά φατούρα

    Κι απ’ την χαρά του την πολύ που μπήκε ΤΟΠ στο wordpress
    φιλάει τη μανούλα του : Μάμυ στην Γκράντμα το’πες ?
    το λέει το βράδυ στο Μπαμπά που πτώμα σκάει μύτη
    “γυιέ πες μου πως αντέχεις κλεισμένος μες το σπίτι ?”

    “Άιντε να βρεις μιά γκόμενα που σε’χει φάει η παλάμη
    κι άσε πιά το ίντερνετ κατέβα απ’το καλάμι
    κανόνισε κωλόπαιδο αλλιώς τέρμα το χρήμα
    σε στέλνω αύριο γιαπί αλλιώς ψώφα στη πείνα”

    Μα τι μου λες πατέρα μου στο wordpress είμαι πρώτος
    όλοι με εδιαβάζουνε μέχρι κι ο Τέλης Ζώτος (*)
    με διάβασε κι ο Πρόεδρος ο ΓΑΠ ο βλάξ
    γιά να με εξολοθρεύσουνε δίνουνε γη και ύδωρ

    Γιατί εγώ πατέρα μου απ’ το pc μου πίσω
    δε θέλω live porno να δω και γκόμενες να ψήσω
    αλλά μαζί μ’άλλα παιδιά με όπλα μας τα blogia
    τον κόσμο μας θα σώσουμε γράφοντας δύο λόγια

    “Φύγε από δω που σάλταρες εσύ δεν είσαι γυιός μου
    δεν πήρες τίποτε από αυτό που’ χω στο σώβρακο μου
    σύνελθε και έλα δούλεψε στο δόλιο μαγαζί μας
    πάψε να κλέβεις τα ευρώ απ΄τη ταμειακή μας “

    “Σε γάμησα σε πήδηξα σου έσκισα τον κώλο
    φύγε απ’ τον κομπιούτορα που πέος παίζεις σόλο
    τεμπέλη ρούχλα ρεμπεσκέ άχρηστε και σπυριάρη
    κι αν μπήκες μέσα εις το ΤΟΠ εγώ ξύνω παπάρι¨.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εγώ σας λέω ότι και Δημοψήφισμα να γίνει , η πλειοψηφία του ελληνικού λαού , αγανακτησμένη με τους Εργατοπατέρες και τις απεργίες, θα ψηφίσει υπέρ του συνταξιοδοτικού νομοσχεδίου.

    Από την άλλη , το ΠΑΣΟΚ έχει του -ουνιού του το χαβά !

    Σε διατεταγμένη υπηρεσία βρίσκεται και θα κάθεται στη γωνία της αντιπολίτευσης μόνο όταν αποφασίσουν οι ΗΠΑ και ΕΝ ότι ο Καραμανλής και η Νέα Δημοκρατία δεν έχουν κάτι άλλο να προσφέρουν.

    Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι ο George κάνει τέτοιες γκάφες ακόμα και αν πιστέψω ότι έχει IQ κάτω του μετρίου.
    Κρίμα που ο Ανδρέας έχει φύγει από τη ζωή και κρίμα που το ίδιο έχει γίνει και με τον Κωσταντίνο Καραμανλή.

    Οι γιοί και οι ανηψιοί τους τα έχουν κάνει Σκατά και Απόσκατα.

    ΝΔ δεν υπήρξα ποτέ αλλά αλήθεια σας λέω και σας ορκίζομαι στο Θεό ότι και να υπήρξα στο παρελθόν,ευχαρίστως θα ψήφιζα μια μούντζα της ανοιχτής παλάμης αντί να ψήφιζα ΝΔ .

    Το ίδιο και με το ΠΑΣΟΚ που αν και είμαι ΠΑΣΟΚ , στις εκλογές να μου κοπεί το χέρι , το πόδι και το πέος μαζί , δεν πρόκειται να ψηφίσω όχι ΠΑΣΟΚ αλλά George του ΠΑΣΟΚ.

    Φυσικά είναι ολοφάνερο ότι το ΠΑΣΟΚ θα έρθει δεύτερο (εκτός και αν περάσει τρίτο τελικά) και όλα τα άλλα που λένε στο κόσμο και παραμυθιάζουν τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ, τους φίλους και τους ψηφοφόρους του (που κατά γενική ομολογία είναι βολεμένοι και διορισμένοι από το ΠΑΣΟΚ)είναι παραμύθια της Χαλιμάς.
    Το ΠΑΣΟΚ ασθενεί βαριά , βρίσκεται στην εντατική και αναπνέει με δανεικό αναπνευστήρα του ΣΥΡΙΖΑ.

    Να θυμάστε τι σας λέω .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χωριάτη 6.49

    Aυτό που γράφω απηχεί τόσο σε εσένα όσο και στο babis

    Δεν δέχεστε την ύπαρξη αντίθετης άποψης. Είσαστε ταγμένοι σε ένα στείρο αγώνα υποστήριξης ενός αρχηγού που έχει δοκιμαστεί και δεν πέτυχε. Και για την αποτυχία αυτή φέρει το βάρος κατά 90%.


    Το να βάζετε ταμπέλλες είναι κι αυτό ένα χαρακτηριστικό δείγμα καθεστωτικής νοοτροπίας. Όποιος διαφωνεί με εσάς (άρα και με τη γραμμή γαπ) στην πυρά.


    Ακολουθείτε τυφλά αυτά που πρεσβεύει ο γαπ και του αναγνωρίζετε το αλάθητο του Πάπα.


    Δικαίωμά σας ΑΛΛΑ αφήστε μας κι εμάς να πιστεύουμε διαφορετικά.


    Με άλλα λόγια αυτό που προσπαθώ να σας πω είναι ότι αυτή ΑΚΡΙΒΩΣ η στάση του γαπ είναι που "βουλιάζει" το βαπόρι.


    Αντί να δρά συνεκτικά, δρα διαλυτικά. Αντί να συσπειρώνει, απομακρύνει.


    Εγώ αντίθετα με εσάς, ΣΗΜΕΡΑ πιστεύω ότι ο Β.Β. μπορεί να τα καταφέρει καλύτρα - ΟΜΩΣ η διαφορά μας είναι ότι εγώ θα τον κρίνω σε βάθος χρόνου κι αν αποδείξει (όπως έχει αποδείξει μέχρι στιγμής ο γαπ) ότι "δεν τραβάει" ΔΕΝ θα τον περιβάλλω με τυφλή εμπιστοσύνη εσαεί.


    Αυτά τα λίγα, χωρίς κραυγές και χωρίς ταμπέλες.


    Αν θέλετε, προβληματιστείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αγαπητέ Χωριάτη,

    η κατάσταση όπου πάντα κάτι μένει ύστερα από το συνεχές πες-πες-πες, είναι προϊόν του Γκεμπελιστή. Κατά τη γνώμη μου ο "Γκεμπελισμός" στον οποίο αναφέρεσαι είναι η κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει εδώ και χρόνια η κοινή γνώμη, να πείθεται από τις απόψεις των ανθρώπων της τηλεόρασης!
    Γκεμπελισμός είναι να έχουν αναγορευθέί οι τιποτένιοι σε παντογνώστες! Σε σεισμολόγους, πυρηνικούς φυσικούς, ψυχολόγους, καρδιοχειρουργούς, νομικούς, πολιτικούς επιστήμονες κ.ά. Να ζητείται η γνώμη τους και να γίνεται σεβαστή!..
    Γκεμπελιστής, τώρα, είναι εκείνος που εφάρμοσε τέτοιες μεθόδους. Γιά λόγους εμπορικούς.
    Γκεμπελιστής, οπωσδήποτε, είναι εκείνος που δεν εμπόδισε την εφαρμογή τέτοιων μεθόδων ενώ μπορούσε...
    Άρα -αφού αναζητάς τις ρίζες και κοιτάζεις το μέλλον- ο γκεμπελισμός σου, αγαπητέ Χωριάτη, είναι η κατάσταση που δημιούργησαν οι γκεμπελιστές της τηλεόρασης.
    Εγώ δεν ξέρω ποιοί απαρτίζεται αυτό το blog. Είδα ένα ευαίσθητο (ελπίζω ανυστερόβουλο) κείμενο και απάντησα. Γνώρισα και τον "Αυριανισμό". Ξέρω ότι η "αλητεία" δεν είναι αυτή-καθαυτή το ζήτημα. Οι διαχειριστές της αλητείας με προβληματίζουν... Μέσα και έξω από τα blogs και παντού στην κοινωνία και σε όλες τις οργανωμένες μορφές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αγαπητέ Χωριάτη,

    η κατάσταση όπου πάντα κάτι μένει ύστερα από το συνεχές πες-πες-πες, είναι προϊόν του Γκεμπελιστή. Κατά τη γνώμη μου ο "Γκεμπελισμός" στον οποίο αναφέρεσαι είναι η κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει εδώ και χρόνια η κοινή γνώμη, να πείθεται από τις απόψεις των ανθρώπων της τηλεόρασης!
    Γκεμπελισμός είναι να έχουν αναγορευθέί οι τιποτένιοι σε παντογνώστες! Σε σεισμολόγους, πυρηνικούς φυσικούς, ψυχολόγους, καρδιοχειρουργούς, νομικούς, πολιτικούς επιστήμονες κ.ά. Να ζητείται η γνώμη τους και να γίνεται σεβαστή!..
    Γκεμπελιστής, τώρα, είναι εκείνος που εφάρμοσε τέτοιες μεθόδους. Γιά λόγους εμπορικούς.
    Γκεμπελιστής, οπωσδήποτε, είναι εκείνος που δεν εμπόδισε την εφαρμογή τέτοιων μεθόδων ενώ μπορούσε...
    Άρα -αφού αναζητάς τις ρίζες και κοιτάζεις το μέλλον- ο γκεμπελισμός σου, αγαπητέ Χωριάτη, είναι η κατάσταση που δημιούργησαν οι γκεμπελιστές της τηλεόρασης.
    Εγώ δεν ξέρω ποιοί απαρτίζεται αυτό το blog. Είδα ένα ευαίσθητο (ελπίζω ανυστερόβουλο) κείμενο και απάντησα. Γνώρισα και τον "Αυριανισμό". Ξέρω ότι η "αλητεία" δεν είναι αυτή-καθαυτή το ζήτημα. Οι διαχειριστές της αλητείας με προβληματίζουν... Μέσα και έξω από τα blogs και παντού στην κοινωνία και σε όλες τις οργανωμένες μορφές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. akougontas kapios tin anna diamantopoulou apo to bima tis boulhs na mialei gia tin epanafora sistimatos twn hpologistwn den mporei para na xtipietai pou o kapsampelhs den eixe tetoies gnoseis oste na ginei aoratos apo to sfakianaki:PPP(milena poso ksexorizeis mwro mou smoutssss)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 7.45
    Δεν διαφωνώ καθόλου μ'αυτά που λές.
    Συμφωνούμε και στις διαπιστώσεις και στην απονομή ευθυνών στο ΠΑΣΟΚ του κυβερνητισμού , της διαπλοκής και της αλλαζονείας και βέβαια δεν πιστεύω ότι δεν θα χρειαστεί στο μέλλον να ασχοληθούμε μ'αυτόν.


    ---------

    7.30
    δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου σ'αυτά που μου καταμαρτυράς.
    Δεν εκφράζω τις απόψεις του ΓΑΠ. Εκφράζω τις δικές μου απόψεις.
    Πρέπει να είσαι νέος στο μπλόγκ. Θα το καταλάβεις στο μέλλον.


    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Διετή σύμβαση με αύξηση αποδοχών άνω του πληθωρισμού σε τρεις δόσεις απέδωσε η τέταρτη συνάντηση. Στόχος η «δημιουργία ηρεμίας στην αγορά»

    Η τέταρτη συνάντηση μεταξύ συνδικάτων και εργοδοτικών οργανώσεων, σχετικά με τη νέα Εθνική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, ήταν και η τελευταία και επιτυχής.


    Όπως συμφωνήθηκε, η νέα σύμβαση θα είναι διετής και θα προβλέπει τις ακόλουθες αυξήσεις αποδοχών:

    * 01/01/08: (αναδρομικά) 3,45%
    * 01/09/08: 3%
    * 01/05/09: 5,5%

    Έτσι ο βασικός μισθός ανειδίκευτου χωρίς προϋπηρεσία θα αυξηθεί από 657 ευρώ την 31/12 σε 679, 700 και 739 ευρώ αντίστοιχα, ενώ το ημερομίσθιο από 29,39 ευρώ θα πάει κατά σειρά στα 30,59, 31,32 και 33,04 ευρώ.

    Συμφώνησαν εργοδότες - συνδικάτα

    Τη συμφωνία θα εγκρίνει η Ολομέλεια της Διοίκησης της ΓΣΕΕ, η οποία θα συγκληθεί μέσα στις επόμενες ημέρες, ενώ η μάχη για τις αυξήσεις στους μισθούς μεταφέρεται πλέον σε κλαδικό επίπεδο, όπου αναμένεται ότι οι εργοδοτικές οργανώσεις θα ζητήσουν επίσης αυτοσυγκράτηση.

    Αμοιβαία ικανοποίηση

    Στις δηλώσεις των πρωταγωνιστών της συμφωνίας ήταν εμφανής η ικανοποίηση για το ότι έκλεισε το θέμα, σε μία ιδιαίτερα δύσκολη (λόγω και της κρίσης για το Ασφαλιστικό) περίοδο.

    Ο Πρόεδρος της ΓΣΕΕ Ιω.Παναγόπουλος σημείωσε ότι οι δύσκολες διαπραγματεύσεις απέδωσαν ένα σημαντικό αποτέλεσμα και αυξήσεις πάνω από τον πληθωρισμό, που μάλιστα ενσωματώνουν εν μέρει και την παραγωγικότητα.

    Από την πλευρά της ΔΑΚΕ, ο γ.γ. της ΓΣΕΕ Κ.Πουπάκης χαρακτήρισε τη συμφωνία την καλύτερη δυνατή και υπογράμμισε ότι η πλευρά των εργαζόμενων δεν είναι πλήρως ικανοποιημένη αλλά έφτασε στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων της.

    Ο Δημ.Δασκαλόπουλος εκ μέρους του ΣΕΒ σημείωσε ότι έγινε διάλογος με αίσθημα ευθύνης, ενώ ο κ.Ασημακόπουλος για τη ΓΣΕΒΕΕ χαρακτήρισε τη συμφωνία την καλύτερη των τελευταίων ετών.

    Κρίσιμη ήταν και η επισήμανση του Δημ.Αρμενάκη της ΕΣΕΕ, που τόνισε ότι πρυτάνευσε η δημιουργία ηρεμίας στην αγορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση