GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Καράογλου: «Πρόκληση η επανίδρυση του υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης»...

Στις πρώτες δηλώσεις του ως υπουργός του νεοσυσταθέντος υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης προέβη ο Θ.Καράογλου, ο οποίος ευχαρίστησε τον Αντώνη Σ...

Στις πρώτες δηλώσεις του ως υπουργός του νεοσυσταθέντος υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης προέβη ο Θ.Καράογλου, ο οποίος ευχαρίστησε τον Αντώνη Σαμαρά και έκανε λόγο για πρόκληση που έχει μπροστά.
Η δήλωση του νέου υπουργού:
Ευχαριστώ θερμά τον Πρωθυπουργό της χώρας Αντώνη Σαμαρά για τη μεγάλη τιμή που μου έκανε να μου αναθέσει την ηγεσία του επανιδρυθέντος Υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης.
Η συμμετοχή μου στην Κυβέρνηση Εθνικής συνεργασίας, με Πρωθυπουργό τον Αντώνη Σαμαρά, σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για τη χώρα αυξάνει ακόμη περισσότερο το αίσθημα ευθύνης μου απέναντι στον Ελληνικό λαό.
Με πλήρη επίγνωση των συνθηκών κάτω από τις οποίες καλείται να εργαστεί η σημερινή Κυβέρνηση, αισθάνομαι διπλή την τιμή που μου γίνεται και δεσμεύομαι ότι θα καταβάλλω κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε να φανώ αντάξιος των προσδοκιών τόσο του Πρωθυπουργού, όσο και των Ελλήνων πολιτών.
Η επανίδρυση του Υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης αποτελεί μεγάλη πρόκληση και ταυτόχρονα εργαλείο ανάπτυξης και επίλυσης προβλημάτων για την ευρύτερη περιοχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση