GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

ΠΡΟΣ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΛΗΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ, ΝΗΣΙΩΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΕΗ...

Γράφει η Ρούλα Τάκη. Αγαπητοί μου συμπολίτες,  στον λογαριασμό  της ΔΕΗ πληρώνουμε ένα τέλος που λέγεται «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ», και π...

Γράφει η Ρούλα Τάκη.
Αγαπητοί μου συμπολίτες,  στον λογαριασμό  της ΔΕΗ πληρώνουμε ένα τέλος που λέγεται «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ», και που είναι ένα αρκετά μεγάλο ποσό πχ στον λογαριασμό που επισυνάπτω είναι 93 ευρώ. Σήμερα λοιπόν πήρα την ΔΕΗ τηλέφωνο και ρώτησα τι αφορά αυτό το ποσόν. Η απάντηση είναι ότι πληρώνουμε το μειωμένο ρεύμα των πολυτέκνων, των υπαλλήλων της ΔΕΗ και των νησιών. Δηλαδή άλλοι γ…. και άλλοι πληρώνουνε. Κατά τα άλλα κόψτε μισθούς, συντάξεις, Δώρα, απολύστε κόσμο, αλλά εσείς οι υπόλοιποι μ……. που ακόμη δουλεύετε με 800-1000 ευρώ τον μήνα πληρώστε το ρεύμα των υπολοίπων.  Μπράβο σε όποιον το σκέφτηκε, μπράβο και σε σένα Υπουργέ μου που το αφήνεις και συνεχίζεται.  Ρε πότε θα καταλάβει κάποιος ότι όλοι πλέον , πλην ελαχίστων, έχουμε γίνει ειδικές περιπτώσεις που χρήζουν βοήθειας? …………………
Επισυνάπτω τον λογαριασμό
ΤΑΚΗ ΡΟΥΛΑ

1 σχόλιο

  1. Χρυσόγελος Μ14 Σεπ 2012, 12:55:00 μ.μ.

    Προς αποκατάσταση της αληθείας:


    Προφανώς για να δημιουργήσει εντυπώσεις η κυρία, χρησιμοποίησε το παράδειγμα που κυκλοφορεί από πέρυσι στο διαδίκτυο... Ένα εν τω μεταξύ εργαλείο που κυκλοφορεί και υπολογίζεις εύκολα το λογαριασμό σου είναι στο: http://www.asxetos.gr/ypologismos/DEH/
    Αν το χρησιμοποιήσει κάποιος θα δει πράγματι ότι του δίνει παραπλήσιες τιμές. Προσοχή όμως, αυτό είναι ΜΟΝΟ για Γ1 τιμολόγιο, δεν έχει νυχτερινό τιμολόγιο, ούτε άλλου είδους τιμολόγια που υπάρχουν.

    Εγώ λοιπόν κυρία μου με 7 παιδιά, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ, ΕΧΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ(μάθε δηλαδή, ότι δεν έχουν όλοι οι πολύτεκνοι μειωμένο, αλλά υπό προϋποθέσεις…), έχω κάνει την κίνηση και έχω βάλει και νυχτερινό τιμολόγιο(ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ..) και έτσι για 2435KWH που έχω κατανάλωση-παραπλήσια δηλαδή με τη δική σας(όμως: 1552 ημερήσιο + 883 νυχτερινό)έχω τέλος για ΥΚΩ: 12,40€!

    ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΟΠΗ, αυτό που κάνει η ΔΕΗ και πρέπει όλοι να στραφούμε εναντίον της(ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ.., ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΚΡΙΘΕΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ), ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΚΡΑΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΣ ΣΑΣ, ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΗΡΩΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΤΕ, ΕΝΩ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ, ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ (και αυτοί που έχουν πολυτεκνικό τιμολόγιο) και αυτό το χαράτσι!

    Μήπως άθελα σας παίζετε το παιχνίδι της Κυβέρνησης, το: Διαίρει και βασίλευε;;;
    Το νέο σύνθημα της ΔΕΗ κυρία μου, είναι : Θα πληρώσεις, είτε καταναλώσεις, είτε δεν καταναλώσεις…, Ξυπνήστε επιτέλους και δείτε τις νέες κρυφές πάγιες χρεώσεις ανεξαρτήτως μάλιστα κατανάλωσης!

    Μάθετε λοιπόν: ότι οι εγκέφαλοι της ΔΕΗ και του Υπουργείου εφεύραν νέες επιβαρύνσεις που τις ονόμασαν «Χρεώσεις Εθνικού Ηλεκτρικού Συστήματος» επί πλέον της μέχρι σήμερα γνωστής «Χρέωσης Ηλεκτρικού Ρεύματος» οι οποίες ώ του θαύματος αυξήθηκαν και κατά 1530% !!!
    Επίσης νέες «τσουχτερές» αυξήσεις αναμένεται ότι θα επιβληθούν στα τιμολόγια της ΔΕΗ, αναδρομικά από την 1η Αυγούστου 2012. Το νέο «φούσκωμα» των λογαριασμών οφείλεται στην επικείμενη αύξηση του Ειδικού Τέλους για τη Μείωση Εκπομπών Αερίων Ρύπων (πρώην τέλους ΑΠΕ), που αναμένεται να ανακοινωθεί και το οποίο όπως λέγεται θα πλησιάζει το 47%!.

    Κυρία μου γιατί αυτή λασπολογία εναντίον των πολυτέκνων; Αν είναι έτσι, όπως τα λέτε, γιατί δεν τολμάτε να γίνετε και εσείς πολύτεκνη… ώστε να μπείτε στον Παράδεισο των πολυτέκνων;;;

    Νομίζετε λοιπόν κυρία μου, ότι οι δικαιούχοι του πολυτεκνικού τιμολογίου ΔΕΗ(και όχι γενικά όλοι οι πολύτεκνοι), οι νησιώτες, οι άνεργοι, οι δικαιούχοι του Κοινωνικού Τιμολογίου… δεν πληρώνουν, αυτό το τέλος(ΥΚΩ) ή τα διάφορα άλλα Χαράτσια;

    Για ρωτήστε καλύτερα… και μην παίζετε το παιχνίδι της Κυβέρνησης, που σκόπιμα, στρέφει τη μία τάξη εργαζομένων εναντίον της άλλης.



    Πολύτεκνος με 7 παιδιά
    (Τα 4 με μεταπτυχιακά και άνεργα… )

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση