GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

O Melandri κερδίζει το δεύτερο σκέλος στη Μόσχα...

Οι Marco Melandri και BMW έκαναν άλμα στην πρώτη θέση της Βαθμολογίας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike για πρώτη φορά στην ιστορία του...

Οι Marco Melandri και BMW έκαναν άλμα στην πρώτη θέση της Βαθμολογίας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike για πρώτη φορά στην ιστορία τους. Ο Marco κατέκτησε μια πειστική νίκη στο Β’ Σκέλος στην πίστα Moscow Raceway, ενώ ο μέχρι σήμερα πρωτοπόρος, Max Biaggi έπεσε και εγκατέλειψε στη χειρότερη συγκυρία.
Τερματίζοντας οι δύο διεκδικητές του τίτλου δεύτερος (Melandri) και τρίτος (Biaggi) στο πρώτο σκέλος, στήθηκαν στην εκκίνηση του Β’ με διαφορά 6,5 β. υπέρ του μεσήλικα πρώην άσου των MotoGP. Η καλύτερη εκκίνηση του Melandri τον έφερε πολύ μπροστά από τον Max, καθώς βρέθηκαν από νωρίς στην 3η και 8η θέση αντίστοιχα.
Ο νικητής του Α’ Σκέλους Tom Sykes κυριάρχησε και πάλι στην εκκίνηση, και οδήγησε αμέσως την κούρσα έχοντας πάλι πίσω του τούς Laverty, Haslam και Melandri. Σύντομα ο Marco θα έκανε την κίνησή του, περνώντας τους Haslam και Laverty, φτάνοντας στην 2η θέση. Όμως ο Laverty δεν είχε διάθεση να εγκαταλείψει τη μάχη.
Στον 6ο γύρο χώθηκε στην εσωτερική του Melandri, ο οποίος σηκώθηκε επιτρέποντας έτσι και στον Haslam να περάσει. Στο μεταξύ ο Biaggi είχε ανηφορίσει στην 5η θέση, οπότε οι δύο διεκδικητές βρέθηκαν δίπλα-δίπλα! Ο Melandri όμως είχε πάρει φόρα. Απλά επανέλαβε τις προσπεράσεις στους δύο μπροστά του και στον 8ο γύρο είχε στρογγυλοκαθίσει στην 2η θέση.
Κι ενώ ο Melandri περνούσε το Laverty, ο πιεσμένος Biaggi έχασε τα φρένα στην τελευταία στροφή της πίστας και υποχώρησε πάλι στην 7η θέση, πίσω από τους Rea και Checa. Οι θέσεις τους στον 8ο γύρο ήδη έφερναν τον Melandri μπροστά στη βαθμολογία.
Όμως τα χειρότερα για τον Biaggi έπονταν. Στον 10ο γύρο προσπάθησε να περάσει πάλι τον Jonathan Rea στη μεγάλη ευθεία αλλά στο τέλος της και ενώ έπρεπε να επιβραδύνουν βρέθηκε στην πορεία του Honda. Ακούμπησαν λίγο, ο Biaggi άφησε για ελάχιστα τα φρένα αλλά αυτό ήταν αρκετό για να σκάσει πάνω στην ουρά της BMW του Haslam, για να καταλήξουν και οι δύο κουτρουβαλώντας εκτός πίστας.
Απόγνωση και απογοήτευση για το αθώο θύμα, τον Haslam, που μολονότι απομακρύνθηκε από τη σκηνή περπατώντας, αργότερα οδηγήθηκε στο ιατρικό κέντρο για εξετάσεις.
Η εγκατάλειψη του Biaggi δεν μαλάκωσε τον Melandri που έβαλε στόχο τον Sykes και την πρώτη θέση.
Δεν του πήρε πολύ να φτάσει πίσω από το ZX-10R, αλλά για να περάσει περίμενε να φτάσουν στο αγαπημένο του σημείο, την τελευταία στροφή πριν την ευθεία του τερματισμού. Πέρασε και εκεί ο αγώνας τελείωσε, όσον αφορά τον νικητή. Η 6η αυτή νίκη του Melandri τον φέρνει να προηγείται πλέον με 18,5 βαθμοιύς του Biaggi. Είναι η πρώτη φορά που η BMW προηγείται στην Βαθμολογία των Superbike.
H δεύτερη θέση έγινε αντικείμενο άγριας μάχης, καθώς τον Sykes έφτασαν ο επανακάμψας Jonathan Rea και ο Eugene Laverty που είχαν ανεβάσει πολύ τον ρυθμό τους. Στο στριφτερό πίσω μέρος της πίστας ο Sykes υστερούσε φανερά και η τριάδα άλλαξε πολλές φορές θέσεις.
Μπαίνοντας στον τελευταίο γύρο, έγινε φανερό ότι ο Laverty είχε ένα μικρό προβάδισμα του Rea. Όμως δυο στροφές πριν το τέλος, ο Laverty έχασε τον έλεγχο της Κ14 και το χάισαϊντ που προέκυψε τον εξφενδόνισε μπροστά στη ρόδα του Rea που ανήμπορος να αντιδράσει, γκρεμοτσακίστηκε από το Aprilia.
Το μελέ ήταν τόσο επικίνδυνο που ακόμα και ο Checa που ακολουθούσε από απόσταση αναγκάστηκε να πατήσει στο γκαζόν για να αποφύγει τα χειρότερα. Η μανούβρα του Checa επέτρεψε στον Chaz Davies να περάσει ανέλπιστα 3ος, και να πάρει το 2ο βάθρο της σαιζόν, ανέλπιστο και ουρανοκατέβατο. Τουλάχιστον έτσι εξισοροπεί κάπως τις ατυχίες του Α’ Σκέλους.
Ο Checa κατάφερε να πάρει σημαία 4ος, ενώ χάρη σε όλες αυτές τις πτώσεις βρέθηκε και ο Leon Camier (FIXI Crescent Suzuki) στην 5η θέση, από τη 18η της εκκίνησης. Πάντως έκανε πολλά και μόνος του, περνώντας μέχρι την τελευταία στιγμή ακόμα και τον Davide Giugliano.
Ο Rea επέστρεψε ηρωικά στη σέλα και έδωσε κάποιους βαθμούς στην Honda με την 7η θέση, καταφέρνοντας τελευταία στιγμή να μείνει μπροστά από τους Ayrton Badovini, Loris Baz και Lorenzo Zanetti.
Ο Guintoli δεν κατάφερε να επαναλάβει την καλή εμφάνιση του Silverstone και τερμάτισε 11ος μπροστά από τον John Hopkins, τον David Salom και τον Alexander Lundh –τους μόνους αναβάτες που είχαν απομείνει στον αγώνα.
Από πτώση εγκετέλειψαν εκτός των Biaggi, Laverty και Haslam, ο Michele Fabrizio (στον 1ο γύρο) και οι David McFadden και Hiroshi Aoyama που συγκρούστηκαν μεταξύ τους επίσης στον πρώτο γύρο.
Δείτε τα καλύτερα στιγμιότυπα, τις μάχες αλλά και τις πτώσεις του Β’ Σκέλους

Αποτελέσματα:
1. Marco Melandri ITA BMW Motorrad S1000RR 25 γύροι 40’14″677 με μωτ 146,516 χαω
2. Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R +0.976
3. Chaz Davies GBR ParkinGO MTC Aprilia RSV-4 +4.213
4. Carlos Checa ESP Althea Ducati 1098R +5.954
5. Leon Camier GBR Crescent Fixi Suzuki GSX-R1000 +13.568
6. Davide Giugliano ITA Althea Ducati 1098R +15.173
7. Jonathan Rea GBR Honda WSBK CBR1000RR +23.125
8. Ayrton Badovini ITA BMW Italia Goldbet S1000RR +23.696
9. Loris Baz FRA Kawasaki Racing ZX-10R +23.884
10. Lorenzo Zanetti ITA PATA Ducati 1098R +24.096
11. Sylvain Guintoli FRA PATA Ducati 1098R +24.881
12. John Hopkins USA Crescent Fixi Suzuki GSX-R1000 +39.643
13. David Salom ESP Pedercini Kawasaki ZX-10R +1m 01.449
14. Alexander Lundh SWE Pedercini Kawasaki ZX-10R +1m 36.596 Δεν τερμάτισαν
15. Eugene Laverty IRL Aprilia Racing RSV-4 συμπλήρωσε 24 γύρους
16. Max Biaggi ITA Aprilia Racing RSV-4 συμπλήρωσε 9 γύρους
17. Leon Haslam GBR BMW Motorrad S1000RR συμπλήρωσε 9 γύρους
18. Niccolo Canepa ITA Red Devils Ducati 1098R συμπλήρωσε 1 γύρο
19. Hiroshi Aoyama JPN Honda WSBK CBR1000RR συμπλήρωσε 0 γύρο
20. David McFadden RSA Pedercini Kawasaki ZX-10R συμπλήρωσε 0 γύρο
21. Michel Fabrizio ITA BMW Italia Goldbet S1000RR συμπλήρωσε 0 γύρο
Ταχύτερος γύρος
Marco Melandri ITA BMW Motorrad S1000RR 1’35″794s

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση