GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Προφυλακίστηκε η Τζένη (του Αρβανιτόπουλου), η Λένα (ιδιαιτέρα του Παρρά) και ο συνδικαλιστής για την απάτη στον Οίκο Ναύτου...

Προφυλακίστηκαν οι τρεις κατηγορούμενοι για την απάτη στον Οίκο του Ναύτου που απολογήθηκαν το πρωί σε ειδικό ανακριτή. Οι τρεις υπάλληλ...

Προφυλακίστηκαν οι τρεις κατηγορούμενοι για την απάτη στον Οίκο του Ναύτου που απολογήθηκαν το πρωί σε ειδικό ανακριτή.
Οι τρεις υπάλληλοι του Ταμείου, μεταξύ των οποίων και η αποσπασμένη στο Υπουργείο Παιδείας Τζένη Γεωργαρίου κρίθηκαν προφυλακιστέοι, με ομόφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα.
Στις απολογίες τους πάντως εμφανίστηκαν μετανιωμένοι ενώ προσπάθησαν να πείσουν τον ανακριτή πως είχαν μικρότερο μερίδιο ευθύνης από εκείνο που τους αποδίδεται. Δεν παρέλειψαν ωστόσο να βάλλουν ακόμη και κατά του κλινικάρχη ο οποίος τους κατήγγειλε, κατηγορώντας τον ότι τους παγίδευσε.
Στο απολογητικό της υπόμνημα η αποσπασμένη υπάλληλος στο Υπουργείο Παιδείας υποστηρίζει ότι η δική της συμμετοχή ήταν «διαμεσολαβητική» και την χαρακτηρίζει ως απερισκεψία. "Δηλώνω απολύτως μεταμελημένη για το βαθμό συμμετοχής μου και την ανάμειξή μου στην υπόθεση, την οποία μόνο ως επιπόλαιη απερισκεψία μπορώ να χαρακτηρίσω και θα επιδιώξω με κάθε μέσο και τρόπο να άρω τις συνέπειες της ανάμειξής μου στην υπό κρίσιν υπόθεση, αποδεχόμενη το μερίδιο των ευθυνών που μου αναλογούν...Η δε συμμετοχή μου συνίσταται στον καθαρά διαμεσολαβητικό μου ρόλο, καθώς έφερα σε επαφή τον κλινικάρχη με τον συγκατηγορούμενό μου Σ.Γ, λόγω της θέσης του στο λογιστήριο", αναφέρει.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και η έτερη υπάλληλος του Οίκου Ναύτου (και ιδιατέρα του προέδρου του Χρ. Παρρά) Λένα Π. η οποία στο απολογητικό της υπόμνημα «δείχνει» και αυτή το συγκατηγορούμενο της οικονομικό διευθυντή Σ.Γ. ο οποίος άλλωστε, όπως ισχυρίζεται, ήταν στο γραφείο ενταλμάτων το Ταμείου με αντικείμενο την προετοιμασία και τον έλεγχο των πληρωμών.
"Δηλώνω απολύτως μεταμελημένη. Είναι δεδομένο ότι κυρίαρχο ρόλο και γνώση είχε ο Σ.Γ.», υποστηρίζει χαρακτηριστικά.
Στα σοβαρά οικογενειακά και οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει, αναζήτησε «άλλοθι» ο οικονομικός διευθυντής του Οίκου Ναύτου (και επί χρόνια συνδικαλιστής) Σ.Γ υποστηρίζοντας ότι λύγισε κάτω από αυτό το βάρος και δεν λειτούργησε «παρορμητικά». Συγκεκριμένα αναφέρει στο απολογητικό του υπόμνημα: «Με ειλικρίνεια και συναίσθηση καθήκοντος έναντι της Υπηρεσίας που τίμησα και με τίμησε και εκείνη με σωρεία διακρίσεων, σας δηλώνω ότι δεν γνώριζα εξαρχής το μελετώμενο σχέδιο επανείσπραξης των ήδη εισπραχθέντων τιμολογίων.
Η εμπλοκή μου συνίσταται σε μια μεμονωμένη συνδρομή που πραγματοποιήθηκε υπό την συναισθηματική και ψυχολογική πίεση πολύ ιδιαίτερων συνθηκών. Είμαι συγκλονισμένος και ειλικρινά μετανιωμένος για την απερισκεψία μου, την επιπολαιότητά μου, τη στιγμιαία κακή και εσφαλμένη κρίση μου. Αν είχα την ψυχραιμία, τη νηφαλιότητα ή έστω και το περιθώριο του χρόνου για να σκεφτώ λογικά και όχι επιπόλαια και παρορμητικά, σε καμία περίπτωση δεν θα είχα εμπλακεί.
Σε καμία περίπτωση δεν θα είχα εμπλακεί στη συγκεκριμένη υπόθεση αν δεν είχα λυγίσει κάτω από το βάρος των οικογενειακών μου. Πραγματικά κάμφθηκα από το αδιέξοδο στο οποίο βρέθηκα, ανήμπορος να αντιμετωπίσω τα οξύτατα οικονομικά προβλήματα που μου προέκυψαν, σε συνδυασμό με τη σκληρή οικονομική πραγματικότητα.
Η εμπλοκή μου στην υπόθεση περιορίζεται στην παρουσία μου σε μια συνάντηση που έλαβε χώρα στις 4.10.2013 και στην παροχή λογιστικών συμβουλών, δίχως καμία γνώση του σχεδίου ή ανάμιξη σε αυτό.
Από το κατηγορητήριο είναι δεδομένο ότι η αρμόδια υπάλληλος για τον έλεγχο των δικαιολογητικών των κλινικών Α. Χατζίκου ήταν ενήμερη και γνώριζε για τη μεθόδευση.»

1 σχόλιο

  1. Ε,μετα τέτοιες "τιμές",ας παει καμια 15ετια πισω η Δικαστ.Ερευνα και το άνοιγμα λογαριασμών για να φανεί σε όλη την μεγαλοπρέπεια το πόσο "τιμουσαν" την Υπηρεσια,αλλά και ποιους τιμούσε αυτή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση