GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

H ξανθιά, εθελόντρια, σύμβουλος του Αδωνι Γεωργιάδη...

Την ξανθιά, εθελόντρια, Ιωάννα Δεμεντή σύμβουλο του Αδωνι Γεωργιάδη με το μεγάλο στόμα, αποκαλύπτει Το ΧΩΝΙ αυτής της Κυριακής! Με αισθησ...

Την ξανθιά, εθελόντρια, Ιωάννα Δεμεντή σύμβουλο του Αδωνι Γεωργιάδη με το μεγάλο στόμα, αποκαλύπτει Το ΧΩΝΙ αυτής της Κυριακής! Με αισθησιακές φωτογραφίσεις και προϋπηρεσία πανελίστριας με τον Μίστερ Μπούτια, έπεισε τον Αδωνι να την πάρει στο γραφείο Τύπου του για να εμπλουτίσει το βιογραφικό της…










ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ESPRESSO
:
Αυτή η κοπέλα όχι μόνο δεν κουράζεται ποτέ, αλλά δεν… κολλάει να πει τη γνώμη της χωρίς φόβο και πάθος. Για την Ιωάννα Δεμεντή οι είκοσι τέσσερις ώρες της ημέρας είναι λίγες. «Εχω αποφοιτήσει από το Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφορικής στα ΤΕΙ Αθήνας, είμαι πτυχιούχος σχολής aerobic-fitness και παραδίδω μαθήματα. Κάνω μαθήματα φωνητικής και εμφανίζομαι στο πάνελ της εκπομπής του Φίλιππου Καμπούρη». Δηλώνει δυναμική και πολυπράγμων. «Μου αρέσει να ασχολούμαι με πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Είμαι ανήσυχη φύση». Παρά το νεαρό της ηλικίας της, διαθέτει αρκετή επαγγελματική εμπειρία. «Στο παρελθόν έχω υπάρξει προπονήτρια μπάσκετ. Εχω ασχοληθεί με το μόντελινγκ και τις δημόσιες σχέσεις. Αυτό το διάστημα παραδίδω μαθήματα aerobic, γιόγκα, pilates και body sculpting σε γυμναστήρια. Επίσης, εμφανίζομαι και στην τηλεόραση. Ομολογώ πως το πρόγραμμά μου είναι κάπως φορτωμένο, αλλά μου αρέσει!»

2 σχόλια

  1. Μπόμπος: Όταν μεγαλώσω θελω να γεμίσει το σώμα μου
    τούφες...
    Δασκάλα: Γιατί παιδί μου;;;
    Μπόμπος: Γιατί κυρία η αδελφή μου με μια τουφα μόνο ανάμεσα
    στα πόδια της εχει τρελαθεί στο τάλληρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ρόλος των Ανεξάρτητων Ελλήνων ( Καμμένος- Δημαράς- Μαριάς ) στη πολιτική σταθερότητα στη χώρα, τώρα που ο Σύριζα έχει καθαρό προβάδισμα άνω των 5 μονάδων από την καταρρέουσα ΝΔ, είναι πολύ σημαντική. Η δημιουργία ενός ευρύτερου συμμαχικού δημοκρατικού πατριωτικού μετώπου ( με τη συμμετοχή ακόμα και όσων αποστασιοποιήθηκαν από τους ΑΝΕΛ ) θα αποτελέσει ένα ισχυρό παράγοντα σταθερότητας που θα οδηγήσει σε μια ισχυρή συγκυβέρνηση Σύριζα με τους ΑΝΕΛ, με στόχο την ανόρθωση της οικονομίας, αλλά ταυτοχρόνως η παρουσία των ΑΝΕΛ θα διασφαλίσει ευρύτερη αποδοχή της κυβέρνησης σε όλους τους πολιτικούς χώρους, ενώ θα μπουν κόκκινες γραμμές που θα ησυχάσουν όσους ανησυχούν για τη πορεία των εθνικών και θρησκευτικών θεμάτων. Μία ευρύτερη δημοκρατική πατριωτική συμμαχία με τους ΑΝΕΛ θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για δυναμική αλλαγή στο χώρο της οικονομίας. Η ΝΔ ως τρίτο κόμμα στις ευρωεκλογές ( πίσω από τη Χ.Α ) και το βενιζελοπασοκ στα όρια του 3% και η Δημαρ στο 1,5 % δεν αποτελούν πλέον παράγοντα σταθερότητας, ενώ ελάχιστοι από τους σημερινούς βουλευτές τους θα είναι στη νέα Βουλή και ευρωβουλή. Αναμένεται επίσης μεγάλη συντριβή τους στους δήμους και στις περιφέρειες. Όσο υπάρχει Στουρνάρας και αβάσταχτη φορομπηχτική πολιτική, τόσο τα ποσοστά των Σύριζα, Χρ.Α και ΑΝΕΛ θα είναι στα ύψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση