GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

«Δεν είμαι ο κατάλληλος για να «ρίξω πόρτα»! Δείτε ποιος το είπε!

Ο δημοφιλής περφόμερ δίνει τις δικές του απαντήσεις για το νέο πρωινό του Mega... Ο Μάρκος Σεφερλής έχει οριστικοποιηθεί πλέον...



Ο δημοφιλής περφόμερ δίνει τις δικές του απαντήσεις για το νέο πρωινό του Mega...
Ο Μάρκος Σεφερλής έχει οριστικοποιηθεί πλέον στη θέση του κεντρικού παρουσιαστή στο πρωινό του Mega. Μετά την εμφάνισή του στην εκπομπή του Θανάση Πάτρα, πολλά γράφτηκαν σχετικά με την ομάδα που θα τον πλαισιώσει. Μάλιστα, χθες, δημοσιεύματα τον ήθελαν να θέτει «βέτο» στην συμμετοχή του Δημήτρη Ουγγαρέζου και της Ράνιας Θρασκιά στην ομάδα, κάτι που στη συνέχεια διαψεύστηκε.
Σε συνέντευξή του στην Ελένη Καρποντίνη και τον Μάκη Αναστασιάδη στον Δρόμο 89,8, ο γνωστός showman μίλησε για τα σχέδιά του αναφορικά με την πρωινή εκπομπή αλλά και τα πρόσωπα, που σύμφωνα με τις φήμες θα πάρουν μέρος στο νέο project.

«Δεν έχω μιλήσει ούτε για τον Ουγγαρέζο, ούτε για την Θρασκιά και δεν είμαι ο κατάλληλος για να «ρίξω πόρτα». Είμαι ηθοποιός, δεν είμαι μαραγκός! Δεν έχω να κάνω με… πόρτες. Αυτά είναι θέματα που βγήκαν στη δημοσιότητα από την αρχή που ξεκίνησα να συζητάω με το Mega. Δεν μπορώ να βγαίνω και να διαψεύδω. Κάναμε κάποιες συζητήσεις αλλά όχι για ονόματα.. Προέχει το τι θα είναι αυτό που θα πάμε να κάνουμε. Θα έχει κάποια βασικά θέματα, όπως η μαγειρική και τα ζώδια γιατί δε μπορούμε να τα παραβλέψουμε. Ο ρόλος της παρουσίασης θα είναι διαφορετικός, αλλά και το υπόλοιπο περιεχόμενο της εκπομπής θα έχει καινούρια πράγματα, που δεν τα βλέπουμε μέχρι σήμερα στις πρωινές εκπομπές. Θα στηριχτεί σε πράγματα που μπορώ να κάνω εγώ» είπε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε «Δεν είναι ώρα για show, επειδή θα κάνω κι ένα βραδινό show στο Mega», είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε, αναφορικά με την παρουσία της Έλενας Τσαβαλιά στο πλευρό του «Κουβέντα έγινε για να είμαστε μαζί. Αυτό μου έκανε το κλικ, αλλά δεν πήγα στον διευθυντή προγράμματος να του πω για το να είναι σώνει και ντε η γυναίκα μου».
Όσο για το αν θα μοιάζει η εκπομπή του με το Πρωινό των Λιάγκα-Σκορδά, τόνισε ότι δεν μπορεί να κάνει το ίδιο προϊόν. Ωστόσο, θα πάρει θέση σε lifestyle θέματα, αλλά όχι όπως παίρνουν τόσα χρόνια κάποιοι και κατέληξε ότι δεν του αρέσει ο ρόλος της Σάσας Σταμάτη ως «κακιάς».

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση