GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ηλίας Ψινάκης (στους υπαλλήλους του δήμου Μαραθώνα): Να είστε λουσμένοι και ευπρεπείς"...

Δείτε το βίντεο με τις πρώτες δηλώσεις του Ηλία Ψινάκη που ανέλαβε δράση σαν δήμαρχος Μαραθώνα.  "Ομοιογένεια, καθαριότητα, ευγέν...

Δείτε το βίντεο με τις πρώτες δηλώσεις του Ηλία Ψινάκη που ανέλαβε δράση σαν δήμαρχος Μαραθώνα.
 "Ομοιογένεια, καθαριότητα, ευγένεια". Το τρίπτυχο της επιτυχίας του Ηλία Ψινάκη και οι οδηγίες που έδωσε στους υπαλλήλους του δήμου Μαραθώνα.
"Να με φωνάζετε Ηλία, όχι δήμαρχο. Εγώ είμαι μάνατζερ, δεν είμαι δήμαρχος", είπε ο ίδιος αναλαμβάνοντας καθήκοντα.
Ο Ηλίας Ψινάκης τόνισε ότι θέλει να βάλει μία τάξη στις υπηρεσίες του δήμου, ενώ η αρχή, όπως δήλωσε, θα γίνει στα οικονομικά.
Ο νέος δήμαρχος Μαραθώνα τόνισε ότι ότι θεωρεί αυτονόητο πως όλοι οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι "λουσμένοι και ευπρεπείς", αφού θεωρεί βασική προϋπόθεση στην επαφή του δημότη με τους εργαζόμενους, την καθαριότητα και την ευγένεια.
"Εγώ δεν είμαι πολιτικός και δεν έχω και καλή εντύπωση για τους πολιτικούς", πρόσθεσε ο νέος δήμαρχος Μαραθώνα αμέσως μετά την πρώτη του υπογραφή:
"...Εχω απαγορεύσει και στον εαυτό μου και στην ομάδα μου, και προεκλογικά και μετεκλογικά να δώσουμε έστω και μια υπόσχεση στον οποιονδήποτε. Να πούμε ένα θα... Προσωπικά ό,τι λέω εγώ το εννοώ και ισχύει για πάντα. Εγώ δεν γυρνάω τα μπιφτέκια...".
Από Δευτέρα 1η Σεπτεμβρίου, ο Ηλίας Ψινάκης δεσμεύθηκε στους δημότες του ότι διατίθεται "να τα διαλύσει όλα", για να τα ξανακάνει καλύτερα.

Ηλίας Ψινάκης - Πρώτη μέρα Δήμαρχος by CDemo83

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση