GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Είδε ο γύφτος τη γενιά του...

Καρατσεκαρισμένο Νο 5 Όσο συνειδητοποιώ ότι ΕΚΕΙΝΟΣ μας απάλλαξε από το φθαρτό σώμα αλλά όχι και από τη ψυχή , που εξακολουθεί εκ του μακρό...

Καρατσεκαρισμένο Νο 5

Όσο συνειδητοποιώ ότι ΕΚΕΙΝΟΣ μας απάλλαξε από το φθαρτό σώμα αλλά όχι και από τη ψυχή, που εξακολουθεί εκ του μακρόθεν να παρακολουθεί τα τεκτενόμενα επι της Γης, και επι πλέον να σκέφτεται, με πιάνει θλίψη, που κατά πως φαίνεται θα κρατήσει αιώνια… Δεν σας έδωσα στις πρώτες αναρτήσεις μου μια εικόνα του εδώ τοπίου, που ομοιάζει με αχανή έρημο τυλιγμένη σε διαφανή σύννεφα, και τις νιόφερτες ανήσυχες ψυχές να ψάχνουν η κάθε μια να βρεί τη φάρα της…
Είναι σαν τους επι της Γης τουρίστες που ενώ έχουν ταξιδέψει χιλιάδες μίλια μακριά από τη χώρα τους, ξαφνικά ακούνε τη τοπολαλιά τους και χαίρονται, πως λέμε είδε ο γύφτος τη γενιά του και αγάλλιασε η καρδιά του…
Έτσι κι΄εμείς, δεν πα να κρατάμε από Πηνελόπη που έτεκε Τηλέμαχο, Λαίδα που εγέννησε θυγατέρα πατρός αγνώστου επισκέπτη ή Γιώργη που απέκτησε υιόν μέσω Αχμέτ ή Χανς, ψάχνουμε για τα μπάσταρδά μας…
Γι΄αυτό αναρωτιέμαι αν το Λαζόπουλο -χτύπα ξύλο- έρθη εδώ, τι υποδοχή θα...
του κάνουν οι τσιγγάνοι... Όχι πως είναι το παιδί γύφτο, αλλά το κλίμα, η ανατροφή, η παιδεία και η συναναστροφή, διαμορφώνουν -γενικώς- το ντιενέι και τον χαρακτήρα μας, όπως τον δικό μου, σκληρό μεν, ευάλωτο δε… Το τελευταίο το καρατσεκάρισα, δεν σας λέω μια ημέρα, γιατί εδώ ούτε φως και σκοτάδι υπάρχει, έχουμε μια διαρκή φεγγοβολή σαν το πολικό σέλας ή το Γιωργάκη, πως είναι δηλαδή το μουτσούνι το Αλέκα, που δεν μπορείς να καταλάβεις αν γελάει ή κλαίει όταν ακούει το όνομα Στάλιν…
Να σταθώ όμως στο κουσούρι μου (ευάλωτος) που το ανακάλυψα όταν εντελώς τυχαία, συνάντησα τη ψυχή του πανέμορφο Μπίλι Μπο και ένα κακάσχημο λαχειοπώλη από Κολωνάκι μεριά… Δίπλα-δίπλα, γιατί ξέσασα να σας το πω, ότι εδώ δεν υπάρχουν πρόσωπα και κορμιά, ωραίοι και άσχημοι, πετυχημένοι και πατηράκια, έξυπνοι και βλάκες, όλοι κι΄όλες ένα αόρατο εξαύλωμα είμαστε... Εξ αρχής συγκινήθηκα με το Μπίλυ, γιατί εκεί στα στέκια του Μπιντέ σουλατσάριζα με τα αρώματα, τα μπιζού και τις γούνες μου… Ήταν τότε που το Θέμο μου έδινε συνέντευξη, πως πρόκοψε αυτό το παιδί και φτούρισε με τόσο χρήμα...
Αλλά θα συνεχίσω άλλη φορά, για Μπίλυ Μπο, γιατί το Ραφαηλίδη, έχει κουσκούς από Τριανταφυλλόπουλο και Χατζηνικολάου, τα πιό ακριβοπληρωμένα αστέρια του γυαλιού, που έχουν γίνει γυαλιά-καρφιά με πορταλέτο, το΄χω καρατσεκάρει σας λέω...(ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΚΙ ΕΔΩ)

14 σχόλια

  1. ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ
    ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ
    ΤΑ ΩΡΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΠΩΛΟΥΝ
    ΟΙ ΜΑΥΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ
    30 - 35 ΕΥΡΩ
    ΤΑ ΠΩΛΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
    1 - 5 ΕΥΡΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ
    ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ
    ΤΑ ΩΡΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΠΩΛΟΥΝ
    ΟΙ ΜΑΥΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ
    30 - 35 ΕΥΡΩ
    ΤΑ ΠΩΛΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
    1 - 5 ΕΥΡΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ ΠΑΝΕ ΟΣΟΙ ΤΟ ΜΠΟΡΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε σταματάς τώρα αυτή τη μανιέρα σιγά-σιγά....

    Αρκετά είναι 5 postings. Φτάνει!

    Πέθανε η Μαλβίνα, παράτα την και αυτή και εμάς, ή κάνε δικό σου blog που δεν θα μπαίνουμε να γράφεις ότι θέλεις και να αναβιώσεις και τον Μπονάτσο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε κάθειρξη 8 ετών καταδίκασε ομόφωνα το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας, τον 23χρονο
    Γιώργο Βούτση,
    για ληστεία στο υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στο Γκύζη, τον Οκτώβριο του 2007.

    Δικαστές και ένορκοι δεν του έδωσαν αναστολή και αρνήθηκαν να του αναγνωρίσουν ελαφρυντικά.
    Μετέτρεψαν ωστόσο το αδίκημα της κατοχής εκρηκτικών, δηλαδή μιας χειροβομβίδας, σε παράνομη οπλοκατοχή που είναι πλημμέλημα.

    ΤΩΡΑ ΘΑ ΚΑΨΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΑΘΗΝΑ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΡΕ ΣΠΑΝΕ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Η ΑΔΕΛΦΗ Η ΣΥΧΩΡΕΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗ ΜΑΛΒΙΝΑ?Ο ΕΝΑΣ ΖΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΣΙΝΟ ΤΟΥ,Η ΔΕ ΑΛΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΛΑΚΙΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.ΕΜΠΛΕΞΕΣ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΓΡΑΒΑΤΕΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μη κουραζόσαστε να δώσετε κάποιο πνευματικό κύρος στο μπλογκ σας, γιατί σήμερα ελάχιστοι μπορούν να εκτιμήσουν ένα καλό κείμενο, οι περισσότεροι δεν είναι σε θέση να διαβάσουν και να καταλάβουν ούτε μιά παράγραφο... Οι παλιοί δημοσιογράφοι των εφημερίδων ήξεραν και έγραφαν, οι σημερινοί αστέρες της ηλεκτρονικής δημοσιογραφίας, δεν είναι σε θέση να γράψουν ούτε μιά φράση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ ΠΡΟΧΩΡΑ άσε τους ζηλόφθονους να λένε, ΠΡΟΧΩΡΑ
    Μήπως όμως πρέπει να διαμορφώσεις το μπλογκ σου με δύο χωρίσματα, στο ένα να βάζεις τα μηνύματα των σκεπτομένων και στο άλλο των ηλιθίων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κύριε Καψαμπέλη, σας συγχαίρω για την έμπνευση του Μαλβίνας στάιλ, που μέσω του σαρκαστικοχλευαστικού στιλ της αξέχαστης δημοσιογράφου, δίνετε όλη την σήψη της εποχής μας και όχι μόνο, όπως του διαχωρισμού σώματος και ψυχής. Δυστυχώς κάποιοι ανώνυμοι επισκέπτες του πρεςς είναι αδιόρθωτοι λόγω ημιμάθειας ή ηλιθιότητας.
    ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΝΩΝΥΜΕ των 11.33 δεν θα διάβασες όλο το κείμενο, γιατί αν το διάβαζες και ήσουν σε θέση να το καταλάβεις, δεν θα εξεστόμιζες τέτοιο μήνυμα. Ο συγγραφέας του μέσω αυτού, ΛΕΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ που δυστυχώς εσύ, δεν μπόρεσες να καταλάβεις... Σ ένα σημείο γράφει σε στιλ Μαλβίνας:
    Δεν σας έδωσα στις πρώτες αναρτήσεις μου μια εικόνα του εδώ τοπίου, που ομοιάζει με αχανή έρημο τυλιγμένη σε διαφανή σύννεφα, και τις νιόφερτες ανήσυχες ψυχές να ψάχνουν η κάθε μια να βρεί τη φάρα της… Είναι σαν τους επι της Γης τουρίστες που ενώ έχουν ταξιδέψει χιλιάδες μίλια μακριά από τη χώρα τους, ξαφνικά ακούνε τη τοπολαλιά τους και χαίρονται, πως λέμε είδε ο γύφτος τη γενιά του και αγάλλιασε η καρδιά του…
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ανώνυμε των 11.33 δεν μπορείς να καταλάβεις ή βιάστηκες να δείξεις την αγενειά σου. Για διάβασέ το προσεκτικά και μετά κάνε τη κριτική σου, γιατί μη νομίζεις ότι είσε κρυμένος πίσω από την... ανωνυμία σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΝΟΗΣΗ, τα Μαλβίνας στιλ κείμενα δεν την συναγελάζουν με ανώμαλους και βιτσιόζους- όπως νόμισε κάποιος- ούτε βάζουν σε ένα σακούλι Ραφαηλίδη και Μπίλυ Μπο, αλλά ίσως σατιρίζουν την εποχή Κολωνάκι-Μπιντέ, αλλά και την ΤΩΡΙΝΗ. Εγώ ΤΑ ΑΠΟΛΑΥΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο συγγραφέας την αγαπάει και την σέβεται την Μαλβίνα και γράφει στην αρχή του κειμένου του: Δεν ζητώ συγνώμη από τους οικείους, φίλους και θαυμαστές της Μαλβίνας, γιατί με το στιλ της γραφής της (όσο δύναμαι) ζωντανεύω μιά σκέψη και λαλιά που δυστυχώς έχει χαθεί και αντικατασταθεί από αχρείους διασκεδαστές και αμπελοφιλοσόφους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κύριε ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ γιατί χρησιμοποιείς χαρακτηρισμούς όπως ΒΟΥΤΥΡΟΠΑΙΔΟ και ΛΥΓΔΙΑΡΗΣ και δεν καταθέτεις ΣΤΟΙΧΕΙΑ; Οι παλαιοί δημοσιογράφοι οπως ο κύριος Αντιμόνιος λένε το και το, η δείνα έχει εφτά μισθούς, ο τάδε είναι ο καλύτερος άνκορμαν αλλά λόγω συναγωνισμού στήνει διαπληκτισμούς στα παράθυρα και ο Καψαμπέλης βάζει στο μπογκ του και τις δύο όψεις του νομίσματος. Εσείς γιατί απογοητεύετε και όσους παρακολουθούν με ενδιαφέρον τις εκπομπές σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ”ΤΟ ΕΙΠΕ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ” ή «ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ»

    Δύο φράσεις που στις ημέρες μας ούτε για χάριν αστεϊσμού μπορούμε να τις εκστομίσουμε, πόσο μάλλον να τις εννοούμε.
    Δύο φράσεις , που μας συντρίβουν την αυτοπεποίθηση , τον αυτόσε- βασμό , προσβάλουν την νοημοσύνη μας και γενικά μας αυτοεξεφτε-λίζουν.
    Όλα τα παραπάνω ισχύουν εις το τετράγωνο , αν αναφερόμαστε ειδικά σε «ειδήσεις» που ακούσαμε σε ένα και μοναδικό πατσαβουροκάναλο ή διαβάσαμε σε μία και μοναδική πατσαβουροφυλλάδα , φευγαλέα , δίχως να την διασταυρώσουμε και δίχως να την επεξεργασθούμε νοηματικά.
    Τα παραδείγματα είναι χιλιάδες, είναι καθημερινά , είναι ολοφάνερα .
    Ας θυμηθούμε λίγο.
    Αύγουστος 2007 . Εβδομήντα νεκροί, εκατοντάδες σπίτια στάχτη , εκατομμύρια στρέμματα δάσους –καλλιεργειών- βοσκοτόπων, κάρβουνο.
    Τεράστια εθνική , οικονομική και οικολογική καταστροφή.
    Το ίδιο ακριβώς είχε συμβεί σε Πορτογαλία και Ισπανία , πριν δύο χρόνια το 2005. Δεν μας έκανε κλίκ όμως εκείνη η καταστροφή , γιατί δεν είχαμε τέτοιας εκτάσεως εμπειρία , σε αντίθεση με την πρόσφατη ίδια , ίσως και μεγαλύτερη ζημιά της Αυστραλίας.
    Και ενώ τούτος ο τόπος δοκιμαζότανε τόσο σκληρά ,
    ΟΛΑ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΟΚΑΝΑΛΑ , και οι πιο πολλές
    ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΟΦΥΛΛΑΔΕΣ, είχαν αποδοθεί σε ένα δίχως όρια αγώνα, ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
    Νεαροί « ρεπόρτερ», μετέδιδαν προκάτ ρεπορτάζ , έτοιμα από τους γκεμπελίσκους, (νταβατζήδες καναλάρχες και εκατομμυριούχους «μεγαλοδημοσιογράφους), στο ίδιο μοτίβο όλα : το κράτος και η πυροσβεστική , παντού και πάντοτε απόντες .
    Τα διάβαζαν όσο πιο γρήγορα γινότανε, για να πουν όσα πιο πολλά ψέματα σε όσο μικρότερο χρόνο μπορούσαν, κραυγάζοντας για την εγκατάλειψη , ακόμη και την ώρα που τα πυροσβεστικά αεροπλάνα σε πολύ χαμηλές πτήσεις, πέρναγαν πάνω από τα κεφάλια τους. !!!!!!!!!!!!!! Τραγικές , αξιολύπητες φιγούρες , δέσμιες των ανασφάλιστων700 ευρω και της αγωνίας για την «καταξίωση» ,σε σχεδιασμένη και διατεταγμένη υπηρεσία, αυτά τα παιδάκια -γκαραγκιόζηδες, παραπληροφορούσαν εν ψυχρώ.
    Σε αυτό το παιχνίδι και άλλοι, πιο γνωστοί , όπως ο πολύς Σόμπολος (Πρόεδρος ΕΣΗΕΑ). Αυτός μία και μοναδική φορά , και γιατί οι κάτοικοι του χωριού του βάλανε χέρι, διόρθωσε προηγούμενο ρεπορτάζ , όπου σαν παραφύση βιασμένη γεροντοκόρη , έσκουζε ότι το χωριό καιγότανε εδώ και ώρες και κανείς δεν είχε έλθει , ενώ η αλήθεια ήταν εντελώς διαφορετική , και τρία πυροσβεστικά οχήματα ενεργούσαν 200 μέτρα πιο κάτω από εκεί που είχε στήσει το χαλκείο του.
    Και δεν μας φθάνανε μόνο τα πατσαβουρκάναλα , είχαμε και τις πατσαβουροφυλλάδες,από κοντά.
    Άλλος ανταγωνισμός εδώ. Ποια «έγκυρη» πατσαβούρα , θα βάλει πρωτοσέλιδη την πιο κραυγαλέα μονταρισμένη κολάζ μαϊμού φωτογραφία.!!!!!
    Η πατσαβούρα του εργολάβου είχε μία φλόγα επτά μέτρων , που την κόλαγε όπου της γουστάριζε, σε όποια φωτογραφία αγόραζε από τους ελεύθερους φωτοπεπόρτερ, είτε από την Ηλεία, είτε από την Αρκαδία , είτε από την Εύβοια , τσουκ κολάζ και η επτάμετρη φλόγα , και να στην πρώτη σελίδα !!!!!!
    Άλλες «έγκυρες» πατσαβούρες , όπως τα κατοχικά Αθηναϊκά , ή η εβδομαδιαία του και τι είναι πέντε εκατομμύρια ευρω, γελωτοποιού με τε πεσμένα τεράστια στήθη, είχαν άλλα ειδίκευση .
    Παίρνανε τραγικές κλαμένες ανθρώπινες φιγούρες σε απόγνωση, από την Ηλεία π.χ. , και τις κάνανε κολάζ μπροστά σε ένα μεγάλο σπίτι που καιγότανε ολόκληρο , στην Εύβοια !!!!!!!
    Καλά, ο γελωτοποιός , γνωστός και ως πους τις, πήρε το πρόσωπο μίας γυναίκας που είχε ξεσπάσει σε λυγμούς , από τη χαρά της γιατί το σπίτι της σώθηκε μετά την επέμβαση της Π.Υ. (υπήρξαν και πολλοί τέτοιοι συμπολίτες μας) και το κόλλησε και αυτός σε μια μεγαλοπρεπή βίλα στις πλαγιές ενός δάσους που πραγματικά είχε γίνει παρανάλωμα ,και το οπτικό αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό.
    Άθλιες ΣταλινοΓκεμπελίστικες μέθοδοι του μεσοπολέμου.
    Αφήνω σε εσάς την αξιολόγηση των συμπολιτών μας , που εξακολουθούν και «αγοράζουν» και μάλιστα στα τυφλά , από αυτά τα ΜΜΕ , ηλεκτρονικά και έντυπα.
    Όποιος είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει τα Αυστραλιανά ΜΜΕ και τον τρόπο που κάλυψαν τις δικές τους φονικές πυρκαγιές ,και συγκρίνει , τώρα από απόσταση χρόνου , με ηρεμία και καθαρά μυαλό, το όργιο μονομέρειας και παραπληροφόρησης των ντόπιων ΜΜΕ στην αντίστοιχη δικιά μας περίπτωση , το παίρνει απόφαση ,και όσο δεν υπάρχει πλέγμα προστασίας ,καταλήγει αμετάκλητα στα παρακάτω :
    Πατσαβουροκάναλα , με αυτά μόνο πλάκα σπάμε.
    Πατσαβουροφυλλάδες, αυτές τις έχουμε μόνο για τα DVD, τα φουλάρια, τα προφυλακτικά, τα γουρουνόπουλα και τα αυτοκίνητα που μοιράζουν, τις πρώτες σελίδες τους για την ανάγκη μας στο ύπαιθρο και το υπόλοιπο σώμα για ανακύκλωση.
    Πατσαβουροblog, αυτά για να τους γράφουμε κατάμουτρα πόσο εξωνη- μένοι είναι.
    Μεγαλό και μεσαιοδημοσιογράφοι, οι γνωστοί και ως οι εκατομ-μυριούχοι το πόνου-της φτώχειας -και της καταστροφής, αυτούς και αν τους έχουμε για πλάκα , αλλά και για φτύσιμο ταυτόχρονα.
    Και αν κάνανε αυτές τις αθλιότητες σε ένα τόσο τραγικό γεγονός, που πείρε και μεγάλη χρονική έκταση, όπως οι φωτιές του 07, σκεφθείτε πως χειρίζονται , ή μάλλον πως βιάζουν την καθημερινή ειδησεογραφία !!!!!!!
    Κανένα σεβασμό στο λειτούργημα τους, στην αλήθεια, και στην αντικειμενικότητα.
    Πάνω από όλα και πέραν κάθε αμφισβήτησης , τα συμφέροντα των αφεντικών τους , (οικονομικά, δικαστικά-νομικά, επιχειρηματικά) ,και μετά η προσωπική τους τηλεθέαση , με γνώμονα μόνο και μόνο το κασέ τους.
    Ναι, αλλά ρε φίλε εσύ που μας λες αυτά , τα πραγματικά, τα αληθινά, από πού παίρνεις την πληροφόρηση σου ?, θα μπορούσε καλόπιστα να με ρωτήσει ο καθένας από εσάς.
    Η απάντηση είναι μία , ευθεία , ταυτόχρονα είναι και το πλέγμα προστασίας του λαού από αυτόν τον εσμό των αληταράδων.
    ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΝΤΛΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΟ-ΚΑΝΑΛΑ ΤΟΥΣ, ΤΙΣ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΟΦΥΛΛΑΔΕΣ ΤΟΥΣ (ΕΝΤΥΠΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ) ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΟBLOG ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΟΡΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ .Απολύτως καμία είδηση, καμία ανάλυση, καμία θέση, όσο και αν αυταπόδεικτη φαίνεται από πρώτης όψεως, δεν καταγράφεται πουθενά και δεν παίρνει κανένα πιστοποιητικό αξιοπιστίας, αν δεν διασταυρωθεί και αν δεν περάσει από τη βάσανο της νοηματικής επεξεργασίας.
    Οποιοδήποτε γεγονός μας παρουσιάζεται συνοδευόμενο από καταφανή πλάνα αρχείου δίχως αυτό να αναγράφεται ευκρινώς , είναι απλά για πέταμα . Ετεροχρονισμός ή εσκεμμένη αμφιβολία σε ποιο μέρος , σε ποια χώρα του κόσμου και πότε συνέβη το γεγονός που μας το δίνουν γραπτώς στο πάνω ή κάτω μέρος της τηλεόρασης μας, δεν είναι απλώς για πέταμα, είναι για άμεσο ζάπινγκ.
    Είναι για να φωνάξουμε όλοι μαζί «’Έλα Πετρούλα στο τόπο σου».
    Σημ. ο πνευματικός πατέρας της Πετρούλας, είναι και διαμορφωτής κοινής γνώμης , και πολιτικός αναλυτής , και αξιολογητής των ειδήσεων, και πιθανός υποψήφιος πολιτικός. Ξαναέλα Πετρούλα από τη μέση και κάτω , στο τόπο σου !!!!!!!!!!!!
    Τη τακτική τους το σοβαρό να το ευτελίζουν και το ευτελές να το σοβαρεύουν , τους την γυρνάμε στα μούτρα τους πίσω.
    Είναι απόλυτα αναγκαίο να γνωρίζουμε τα πάσης φύσεως συμφέροντα των καναλαρχών ,των εκδοτών , και των δημοσιογράφων.
    Ποια είναι τα δημόσια έργα, οι προμήθειες και οι εξοπλισμοί που τρέχουν ή τους ενδιαφέρουν.
    Ποια κανάλια, ποιες φυλλάδες, ποια ραδιοφωνικά χαλκεία και ποια blogs της πλάκας , ανήκουν στο ίδιο πρόσωπο, ποιες είναι οι δοσοληψίες τους με την δικαιοσύνη , την εφορία, το ΙΚΑ, την ΥΠΕΕ (πρώην ΣΔΟΕ), τα Τελωνεία, την Πολεοδομία , ποιες είναι οι επιθυμίες τους και οι βλέψεις τους σε όλους τους άλλους τομείς ,ειδικά όμως στην πολιτική, τον αθλητισμό και τα πολιτιστικά δρώμενα.
    Τέλος πρέπει να γνωρίζουμε εάν υπάρχουν τραγικά βιώματα , εάν έχουν ανοικτούς λογαριασμούς με την κοινωνία , κόμπλεξ και μονομανίες πολύ πέρα από το ανθρωπίνως αποδεκτό , και τις ανασφάλειες τους, π.χ. ο τηλεκριτικός που τα είχε βάλει με το βρακάκι της Παπαρίζου, είναι γνωστός απατημένος που είχε πέσει στα πόδια της μοιχαλίδας χωρίς αποτέλεσμα όμως, ολοφάνερο ότι έχει μεγάλο πρόβλημα ο άνθρωπος, άρα τι έχει να πει στην κοινωνία μία τέτοια τραγική φιγούρα ??
    Έχοντας ικανοποιητική γνώση των παραπάνω , εύκολα αντιλαμβανόμεθα το λόγο , τα αίτια και τις επιδιώξεις , για το τι λέει , πώς το λέει , αλλά και για το τι αποκρύπτει το κάθε πατσαβουροκάναλο και η κάθε πατσα-βουροφυλλάδα.
    Είμαστε σε θέση να αξιολογήσουμε απόλυτα εάν υπάρχει βάση αλήθειας στην είδηση, τις πραγματικές της διαστάσεις , και σε τι βαθμό επηρεάζει την ζωή μας και την καθημερινότητα μας.
    Εμείς οι πολίτες, τα μέλη της κοινωνίας είναι αναγκαίο να είμαστε σε συνεχή επικοινωνία και να ανταλλάσουμε πληροφορίες σχετικά με τα παραπάνω.
    Έτσι θα απαξιώσουμε τη δύναμη που έχουν να είναι 24 ώρες το 24ωρο μέσα στο σπίτι μας , στο αυτοκίνητο μας και όπου ευρισκόμεθα, και να μας κάνουν πλύση εγκεφάλου προς όφελος των άνομων συμφερόντων τους, με τα ψέματα τους , τις υπερβολές τους , τις μαϊμού αναλύσεις τους, τις προκατασκευασμένες ειδήσεις, τα γκάλοπ τραβεστί, αλλά και αυτά που επιμελώς αποκρύπτουν (το κοινώς λεγόμενο γαργάρα) .
    ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΑΚΡΙΤΑ ΚΑΙ ΑΒΙΑΣΤΑ, «ΤΟ ΕΙΠΕ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ» ή «ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ».


    CAPTAIN

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση