GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Μια γιατρός θα σώσει την Οικονομία!...

Aπό την Ιωάννα Σταθάκου. άνεργη. Αγαπητό Press-gr. Σου στέλνω προς δημοσίευση αυτή την απόφαση, μαζί με την απορία μου: Προφανώς στην κατά...

Aπό την Ιωάννα Σταθάκου.
άνεργη.

Αγαπητό Press-gr. Σου στέλνω προς δημοσίευση αυτή την απόφαση, μαζί με την απορία μου: Προφανώς στην κατάσταση που έχει βρεθεί η ελληνική οικονομία, μια ...γιατρός ως Ειδική Σύμβουλος στο Γραφείο του υπουργού Οικονομικών κρίθηκε  κατάλληλη για να την "θεραπεύσει"!
Επίσης, αναρωτιέμαι, την ώρα που αρχίζει πάλι η συζήτηση για απολύσεις και εφεδρείες (εγώ αν και με δύο πτυχία οικονομικών επιστημών δεν έχω καταφέρει να διοριστώ πουθενά), είναι σωστό να γίνονται τέτοιοι διορισμοί ειδικά στο υπουργείο Οικονομικών;;
ΥΓ. Απαντήσεις δεν περιμένω. Περιμένω, στα 29 μου, να τελειώσω τις διαδικασίες για να μεταναστεύσω στην Αυστραλία.

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση