GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ανέκδοτο: Το φέρετρο της πεθεράς

Πάει ένας άντρας σε ένα γραφείο τελετών και λέει στον ιδιοκτήτη: – Θα ήθελα του λέει ένα φέρετρο, αλλά μην είναι και πολύ ακριβό. –...

Πάει ένας άντρας σε ένα γραφείο τελετών και λέει στον ιδιοκτήτη:
– Θα ήθελα του λέει ένα φέρετρο, αλλά μην είναι και πολύ ακριβό.
– Μάλιστα, του απαντάει αυτός. Έχω ένα ωραίο, από καρυδιά σε πολύ καλή τιμή. Μόνο 2.000 ευρώ.
– Ε, όχι και 2.000 ευρώ για την πεθερά μου. Κάτι φθηνότερο δεν υπάρχει;
– Έχω ένα από κόντρα πλακέ, με 1.000 ευρώ.
– Κάτι φθηνό είπαμε. Όχι και 1.000 ευρώ για την πεθερά μου.
– Λοιπόν έχω ένα δευτέρας διαλογής με 500 ευρώ. Σου κάνει;
-500 ευρώ; Πολλά είναι για την πεθερά μου. Κάτι πιο οικονομικό δεν έχεις;
Οπότε αγανάκτησε ο ιδιοκτήτης και του λέει:
– Επειδή από ότι βλέπω θες κάτι πάρα πολύ φθηνό.
– Δώσε μου 100 ευρώ να της βάλω 2 χερούλια, να τελειώνουμε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση