GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Καταγγελία για την Γλυφάδα…

Κυριακή 16 Σεπτέμβρη, αποφασιζουμε δυο ζευγαρια και ενα μικρο παιδί, ανάμεσα τους και μια έγκυος κοπέλα να κάτσουμε στην ήσυχη συγκριτικά μ...


Κυριακή 16 Σεπτέμβρη, αποφασιζουμε δυο ζευγαρια και ενα μικρο παιδί, ανάμεσα τους και μια έγκυος κοπέλα να κάτσουμε στην ήσυχη συγκριτικά με τις άλλες καφετέρια Kayak να απολάυσουμε ένα frozen yogurt που η εγκυος είχε λιγουρευτεί απο ώρα.. Παραγγέλνουμε λοιπόν 4 απο αυτά τα οποία ερχονται στο τραπέζι μας μετα απο καθυστερηση άνω των 15 λεπτών... Φυσικά αυτό από μόνο του δεν συνιστά πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι τα παγωτα μας ηρθαν σε κατάσταση γάλακτος, απολυτως λιωμένα χειρότερα και απο milkshake.. αφου δυστηχως φάγαμε τη γαρνιτουρα απο πάνω μέχρι να φτασουμε στο υποτιθέμενο παγωτο-γιαούρτι, η οποια παρεπιπτόντως ήταν κάτι εντελώς μπαγιάτικα πουράκια, απαράδεκτο για ένα τετοιο μαγαζι, επι δεκα λεπτα προσπαθουσαμε να φωνάξουμε κάποιο σερβιτόρο να του δείξουμε ότι τα γάλατα τα οποία περίτρανα μας ΄χρέωσαν όπως φαίνεται και στην απόδειξη 26,90 ευρω, δεν ηταν το frozen yogurt που παραγγειλαμε, με τα πολλά έρχεται η υπευυθυνη του μαγαζιου και μας ζητά αρχικά ευγενέστατα χίλια συγγνώμη και μας ζήτησε να το διορθώσει μαζευοντας τα ανέγγιχτα ποτήρια όλων μας.. Υποθέσαμε λοιπόν οτι θα προχωρουσε σε αντικατάσταση της παραγγελίας μας με το παγωτό όπως πρεπει να είναι αφου το λαθος ήταν δικό τους!!! και η ΚΟΡΟΙΔΙΑ τώρα αρχίζει!!!!!! μας φέρνει 4 πλαστικά κυπελάκια απο μια ΚΟΥΤΑΛΙΑ στη κυριολεξία παγωμένο γιαουρτι σκετο φυσικά χωρίς τα σιρόπια και οτι άλλο ειχαμε παραγγειλει και με ειρωνια μας είπε τουλαχιστον να δοκιμάσετε πως πρέπει να είναι και εξαφανίζεται!!! Μείναμε όλοι αφωνοι φυσικα δεν αγγιξε κανεις την "κουταλια" του αλλά η εν λόγω κυρία με περΊσσιο θράσος πληρωθηκε τα 27 ευρω και εφυγε!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αντιλαμβανεστε λοιπόν ότι πληρώσαμε 27 ολοκληρα ευρώ για κάτι που δεν αγγίξαμε και για τη ξεφτίλα σε όλο της το μεγαλείο!!! Παντα ξέραμε οτι οι υπευθυνοι στα μαγαζιά ορίζονται για να να διαχειρίζονται όχι μονο το μαγαζί αλλά και τις τυχόν δυσσαρέσκειες των πελατών τους!!! Το λιγοτερο που θα μπορουσαν να κανουν ήταν να μας φέρουν σωστη τη παραγγελια ειδάλλως για ποιο λόγο η εν λόγω "κυρια" μας μάζεψε αυτα που είχαμε πληρωσει????? Για να μας κοροιδέψει μετέπειτα??? Ντροπή και Αισχος αυτο μόνο έχουμε να πούμε όλοι μας!! σε εποχες κρισης που και το τελευταιο ευρω μετράει να υπάρχουν αγνώμονες άνθρωποι...
Μ. Π.

7 σχόλια

  1. Να μην τα πληρωνατε,να μην δεχοσαστε την εναλλακτικη προταση της υπευθυνης,να σηκωνοσαστε και να φευγατε,να υποβαλλατε μυνηση στο κατ/μα,εσεις πληρωσατε και τωρα παραπονιεστε,κακως,υπαρχει και το γιαουρτι το απλο εκτος απο το φροζεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ με το παραπάνω σχόλιο. Δεν έπρεπε να πληρώσετε. Με το που πληρώσατε επικυρώσατε τη κοροϊδία της υπαλλήλου. Αντί να κρατήσετε μια αξιοπρεπή και μαχητική στάση μη δίνοντας τα λεφτά σας, τα δώσατε σαν κοτούλες και διαλέξατε την εύκολη οδό του παραπονιαρίσματος.
    Να το ξέρετε για την επόμενη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτα να τα δουνε οι επομενοι πελατες που θα θελησουν να δοκιμασουν την σπεσιαλιτε,,,τρομαρα τους,του καταστηματος.
    Μπορει οι εν λογω πελατες να μην εφυγαν χωρις να πληρωσουν αλλα την "ζημια"την εκαναν και με το παραπανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ.

    ΠΑΡ'ΤΑ ΚΑΙ ΦΕΡΕ ΜΑΣ ΑΛΛΑ!

    ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ,ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.

    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοκορόμυαλος17 Σεπ 2012, 5:49:00 μ.μ.

    Τι λέτε θα ξαναπάτε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οποιος εχει 27 ευρο για κρυο γιαουρτι τα εχει και τα δινει. @#$%^ ειναι οσοι πανε πισω απο καθε μοδα η φιρμα μαγαζιου. Αυτοι καλα κανουν και τα περνουν απο την στιγμη που υπαρχουν τοσα ζωα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση