GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

H Γεωργία Δρακάκη αυτοσυστήνεται κι απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ

( Επιμέλεια: Αντώνης-Μάριος Παπαγιώτης ) Γεννήθηκα το 1992 . Φοιτώ στο τρίτο έτος της Νομικής Αθήνας . Το πρώτο μου βιβλίο , 18 ντεσιμ...


Γεννήθηκα το 1992. Φοιτώ στο τρίτο έτος της Νομικής Αθήνας. Το πρώτο μου βιβλίο, 18 ντεσιμπέλ από τις εκδόσεις Άπαρσις, κυκλοφορεί εδώ και λίγους μήνες. Έχω αναλάβει την αρχισυνταξία του καινούργιου free press City Vibes και αγαπώ να γράφω ό, τι μπορεί να γραφτεί. Δημοσιεύω κατά καιρούς άρθρα μου στο Νομικό Παλμό και στο University Press, ενώ για ένα φεγγάρι συμμετείχα και στο περιοδικό Καλειδοσκόπιο. Μιλώ αγγλικά, γαλλικά και τώρα διατρίβομαι με τα ισπανικά. Τα τελευταία χρόνια, ανακαλύπτω την αγάπη μου στο τραγούδι και στα decks, ως disc jockey. Έχω παρακολουθήσει τα σεμινάρια του Ελεύθερου Πανεπιστημίου για τη Γραφή και την Ανάγνωση και γραπτά μου έχουν βραβευθεί κατά καιρούς σε λογοτεχνικούς διαγωνισμούς. Το προσωπικό μου ιστολόγιο είναι το leksilewsi.blogspot.com

Η απόλυτη ευτυχία για σένα είναι; 
Να παθαίνω έμπνευση σωματική και νοητική ταυτοχρόνως.
Τι σε κάνει να σηκώνεσαι το πρωί; 
Μόνο το ξυπνητήρι του κινητού. Μόνο.
Η τελευταία φορά που ξέσπασες σε γέλια; 
Μέχρι να δημοσιευτούν οι απαντήσεις θα έχει παλιώσει.
Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου είναι; 
Πάθος.
Το βασικό ελάττωμά σου; 
Νευρώσεις.
Σε ποια λάθη δείχνεις τη μεγαλύτερη επιείκεια; 
Σε όσα οδηγούν τα δίδυμα αδερφάκια τους, τα πάθη.
Η τελευταία φορά που έκλαψες; 
Κάθε φορά μού φαίνεται σαν πρώτη.
Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο; 

Με τη Frida Kahlo και τη Μελίνα Μερκούρη.
Ποιοι είναι οι ήρωές σου σήμερα; 
Οι γονείς μου. Πάντα.
Ποια είναι η ταινία που σε σημάδεψε; 
Το Ρεμπέτικο, του Φέρρη.
Το αγαπημένο σου ταξίδι; 
Σίφνος, Ιούλιος 2008. Με Εκείνον.
Οι αγαπημένοι σου συγγραφείς;
Κωνσταντίνος Καρυωτάκης, Βασίλης Βασιλικός, Νίκος Καζαντζάκης, αδερφοί Γκριμ, Όσκαρ Ουάιλντ, Μάρω Βαμβουνάκη, Πάμπλο Νερούδα.
Ποια αρετή προτιμάς σε έναν άντρα; 

Το ύψος.
…Και σε μια γυναίκα; 
Το βάθος.
Ο αγαπημένος σου συνθέτης;
Μάνος Λοΐζος. Και Nino Rota.
Το τραγούδι που σφυρίζεις κάνοντας ντους; 

Κάποιο παλιό ελληνικό, σίγουρα.
Το βιβλίο που σε σημάδεψε;
Σελίδες πολλές. Βιβλίο κανένα μέχρι στιγμής.
Ο αγαπημένος σου ζωγράφος;
Η Frida Kahlo, ποιος άλλος;
Το αγαπημένο σου χρώμα; 
Στα ρούχα, το μαύρο. Στην παλέτα, το λευκό.
Ποια θεωρείς ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σου; 
Που ενέπνευσα κάποιον να γράψει ένα ποίημα, μέσω των γραπτών μου.
Το αγαπημένο σου ποτό; 
Το σάλιο. Εντάξει, το κόκκινο κρασί. 
Για ποιο πράγμα μετανιώνεις περισσότερο; 
Δεν έχω προλάβει να μετανιώσω για τίποτε άξιο αναφοράς.
Τι απεχθάνεσαι περισσότερο απ’ όλα; 

Τα κόμπλεξ και τα ταμπού.
Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία; 
Να μοιράζομαι.
Ο μεγαλύτερος φόβος σου; 
Να με χάσω.
Σε ποια περίπτωση επιλέγεις να πεις ψέματα; 
Στην περίπτωση που η ειλικρίνεια απέχει μίλια από την Αλήθεια.
Ποιο είναι το μότο σου; 
Μισώ τα ενδέχεται, αλλά λατρεύω τα ενδεχόμενα.
Πώς θα επιθυμούσες να πεθάνεις; 

Θάνατος και Επιθυμία. Δυο λέξεις ξένες.
Εάν συνέβαινε να συναντήσεις το Θεό, τι θα ήθελες να σου πει;
Τον έχω συναντήσει μέσα στους ανθρώπους μου και μου έχει πει πράγματα, όχι τόσο που ήθελα, αλλά που χρειαζόμουν να ακούσω.
Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό; 
Σε οργασμική. Επιτέλους.