GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η fashion blogger Julia Juls (Τζούλια Παπαδοπούλου) αυτοσυστήνεται...

...κι απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ ( Επιμέλεια: Αντώνης-Μάριος Παπαγιώτης ) Γεννημένη στην Αθήνα , μεγάλωσα στην Αμερική ,...

...κι απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ

(Επιμέλεια: Αντώνης-Μάριος Παπαγιώτης)

Γεννημένη στην Αθήνα, μεγάλωσα στην Αμερική, έζησα τα περισσότερα χρόνια στο Los Angeles. Μαμά 2 αγοριών, fashion blogger -και όχι μόνο- στο Julia Loves Romeo (http://julialovesromeo.com). 
Γράφω, επίσης, για μόδα στο KissMyGRass.grσχεδιάζω και φτιάχνω κοσμήματα.

Η απόλυτη ευτυχία για σένα είναι;
Να κοιμάμαι και να ξυπνάω στην αγκαλιά του αγαπημένου μου
Τι σε κάνει να σηκώνεσαι το πρωί; 
Το ξυπνητήρι, για να ετοιμάσω τα μικρά μου για το σχολείο.
Η τελευταία φορά που ξέσπασες σε γέλια; 
Πριν λίγο, με τους γιους μου που είναι 12 χρονών και παίζουμε κυνηγητό μέσα στο σπίτι.
Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου είναι; 
Είμαι δεν είμαι καλά, πάντα χαμογελώ.
Το βασικό ελάττωμά σου; 
Είμαι λαίμαργη και δεν κοιμάμαι σχεδόν ποτέ.
Σε ποια λάθη δείχνεις τη μεγαλύτερη επιείκεια; 
Στα λάθη των αγαπημένων μου.
Η τελευταία φορά που έκλαψες; 
Πριν λίγες μέρες, είχα τρελό PMS, έτρωγα και έκλαιγα.
Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο; 
Αν και θαυμάζω πολλές, δεν ταυτίζομαι με καμία.
Ποιοι είναι οι ήρωες σου σήμερα; 
Η μητέρα μου.
Ποια είναι η ταινία που σε σημάδεψε; 
Δύσκολο να διαλέξω μία, είναι πολλές. Αλλά αυτή που με συγκλόνισε τα τελευταία 5 χρόνια, είναι η ταινία "Io sono L'amore" ("Είμαι ο έρωτας").
Το αγαπημένο σου ταξίδι; 
Πριν μερικά χρόνια στην Χαβάη και πριν δύο χρόνια στην Κωνσταντινούπολη.
Οι αγαπημένοι σου συγγραφείς; 
Οι Λατινοαμερικάνοι συγγραφείς. Γράφουν με πολύ συναίσθημα και μου αρέσει.
Ποια αρετή προτιμάς σε έναν άντρα; 
Την ειλικρίνεια.
…Και σε μια γυναίκα;
Την ειλικρίνεια.
Ο αγαπημένος σου συνθέτης; 
Τρελαίνομαι για Zbigniew Preisner
Το τραγούδι που σφυρίζεις κάνοντας ντους; 
Δεν σφυρίζω, τραγουδάω, και δεν θέλεις να ξέρεις, χαχα.
Το βιβλίο που σε σημάδεψε; 
"Romeo and Juliet", William Shakespeare.
Ο αγαπημένος σου ζωγράφος; 
Van Gogh και Frida Kahlo. Απο Έλληνες, ο Γιάννης Τσαρούχης.
Το αγαπημένο σου χρώμα; 
Το χρώμα της θάλασσας.
Ποια θεωρείς ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σου; 
Που δεν "πουλήθηκα" ποτέ σε κανέναν και για τίποτα.
Το αγαπημένο σου ποτό; 
Amaretto sour και παγωμένη coca-cola με μία φέτα lime.
Για ποιο πράγμα μετανιώνεις περισσότερο; 
Που έκλαψα και στενοχωρήθηκα για ανθρώπους που δεν το άξιζαν.
Τι απεχθάνεσαι περισσότερο απ’ όλα; 
Την βλακεία και τους κομπλεξικούς.
Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία; 
Η μαγειρική και ο κινηματογράφος.
Ο μεγαλύτερος φόβος σου; 
Ο καρκίνος.
Σε ποια περίπτωση επιλέγεις να πεις ψέματα; 
Για να μην στενοχωρήσω κάποιον.
Ποιο είναι το μότο σου; 
Οι πράξεις μιλάνε και όχι τα λόγια.
Πώς θα επιθυμούσες να πεθάνεις; 
Δεν το έχω σκεφτεί. Σίγουρα όχι μόνη μου.
Εάν συνέβαινε να συναντήσεις το Θεό, τι θα ήθελες να σου πει; 
Θα κάνεις 5 παιδιά με τον Brad Pitt.
Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό; 
Χαρούμενη. Μπήκε το Καλοκαίρι!






Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση